SheIn - up to 85% discount & free shipping!

Hello, beautiful!

Am vesti bune pentru tine! Pe 20 aprilie Shein.com ne ofera transport gratuit (indiferent de valoarea comenzii) plus reduceri de pana la 85%

In categoria ``clearance`` (click pe cuvant pentru a te redirectiona) vei gasi multe accesorii foarte ieftine dar si haine dragute la preturi foarte mici.

Hai sa-ti arat ce mi-as comanda eu !
SHEIN



Rochia roz / Hot pink dress



Rochie alba / White dress


Pe langa aceste 3 rochite (reduse cu 60-80% - chiar au super preturi) imi plac si aceste 3 lantisoare multi-layer:

shein 2





Lant inimioara / Chains jewelry heart




Daca nu ai mai plasat comenzi pe site-ul  SheIn.com, pe 20 aprilie(transport gratuit) este timpul s-o faci! Eu cu siguranta voi profita de aceste oferte!

Kisses & Be Beautiful! :*





2 comentarii: