Banggood.com outfit inspiration #3



Mornin` , beautiful!

Banggood.com a devenit unul dintre site-urile mele preferate datorita gamei variate de produse (de la haine, accesorii pana la obiecte decorative, corpuri de iluminat, accesorii pentru telefoane sau pentru masini,gadgeturi etc). Pe acest site gasesti ``de toate`` insa categoria care ma atrage cel mai mult este cea cu haine. 
Un alt aspect pentru care Banggood a devenit unul dintre site-urile mele favorite este transportul gratuit la majoritatea produselor (mi-am comandat multe produse de pe acest site si niciodata n-am platit transport).
Produsele ajung in aproximativ 3 saptamani, la posta vamala si nu vei plati taxe suplimentare daca produsul comandat nu depaseste suma de 10$ (asa cum te-am  sfatuit mereu, plaseaza mai multe comenzi mai mici in detrimentul uneia ``consistenta``).

Pentru astazi ti-am pregatit trei outfituri alcatuite doar din produse Banggood, sper sa-ti placa si sa te inspire!

Pentru a afla pretul fiecarui produs in parte, marimi disponibile si mai multe poze/detalii CLICK PE CUVINTELE ROZ!


#1

banggood #11


Banggood 12


banggood #13



Top







Wood sunglasses



Iti plac alegerile mele? Care dintre aceste tinute te caracterizeaza?


Kisses & Be Beautiful! :*


6 comentarii:

  1. Ce faini sunt balerinii,parcă i-am văzut și eu pe site!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaiiiii deci m-ai bagat in boala cu outfit-ul 1 si 2 (mai ales 2) <3. Ce fain le-ai selectionat <3 !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac foarte mult gentile (mai ales cea bleumarin)si bratarile :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aproape ca nu ma pot decide care tinuta imi place. Initial vroiam sa zic ca primele doua dar si a treia arata dragut asa .... imi plac cam toate! Pup

    RăspundețiȘtergere