Melkior eyeshadows

Hello girls,
Acum doua saptamani mi-am achizitionat pentru prima data farduri pentru ochi Melkior, le-am folosit de cateva ori in acest timp, mi-am format o parere buna despre ele si vi le recomand!
Inainte de a le comanda am cautat swatch-uri pe internet insa nu am gasit prea multe asa ca m-am decis sa va arat nuantele pe care le detin eu si sper sa va ajute daca doriti sa plasati o comanda online.
Eu detin 22 farduri ( am completat paleta cu 2 farduri Inglot) 6 sidefate,1 metalic si 15 mate.
Randul 1 si 2 
Randul 3 si 4

Dupa cum puteti vedea din poze, fardurile sunt foarte pigmentate (fac exceptie doar 2-3 nuante).
Toate nuantele se blenduiesc usor, aplicate peste un primer bun rezista pe pleoapa pana la demachiere.
Cosider ca raportul calitate/pret/cantitate este unul foarte bun. 
Pretul unui fard in varianta refill este 17 lei; daca aveti diploma de make-up artist, cosmeticiana, manichiurista va puteti crea un cont pro si beneficiati de o reducere de 33% la majoritatea produselor de pe site.Cu aceasta reducere un fard m-a costat 11.39 lei.
Mi-am achizitionat si 2 palete magnetice pentru 24 farduri, asemanatoare paletelor Z Palette dar la un pret mult mai accesibil. Pretul intreg al unei astfel de palete este 61.90 lei iar cu reducerea pentru profesionisti aceasta paleta costa 41.47 lei. Este disponibila si in varianta pentru 6 sau 12 farduri.

Acesta este siteul oficial: www.melkior.ro 
Pana pe 15 februarie la orice comanda online beneficiati de transport gratuit! Merita sa le incercati!

11 comentarii:

  1. Si eu vreau sa mi le iau pe cele mate naturale, pruna, purple. Le-am testat si eu la cineva si mi-au placut mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele pe care le-ai enumerat imi plac si mie cel mai mult, de curand au mai adaugat 5 nuante noi printre care Lilith, poate o incerci pe aceasta,sunt curioasa sa vad un swatch. :*

      Ștergere
  2. Sunt dementialeeeeeeeee <3 Buna investitie <3 :*. Sa le folosesti cu multa inspiratie <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant! Vresu sa comand si eu cateva nuante, caut pareri si swatches dar nu prea am gasit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fardurile sunt magnetice sau trebuie sa iau plasturi magnetici??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scz pt raspunsul intarziat, daca le asezi intr-o paleta magnetica( iti recomand Melkior sau Cosmetic Style) nu au nevoie de `plasturi`

      Ștergere
  5. Sunt superbe! Am si eu peach si red leaf ♡ si mai vreau si altele! Imi plac mult cele mate!
    Http://glamupdoll.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere