News from Melkior + my new palette

Hello, beautiful!

Atunci cand iubesti un brand iar acesta te surprinde foarte des cu produse noi fericirea e maxima! Fardurile pentru pleoape Melkior sunt in topul favoritelor mele iar in urma cu cateva zile s-au mai lansat doua doua nuante, Spring Green & Joyeux!
Ambele nuante se gasesc atat sub forma de fard la cutie cu oglinda cat si sub forma de rezerva ( eu prefer cea de-a doua varianta , atunci cand detii multe farduri este foarte practic sa le asezi in palete magnetice - cele de la Melkior sunt the best tinand cont de raportul calitate pret!) Pretul acestor farfuri este 27 lei - il gasesti aici: http://goo.gl/CQk6T0 (respectiv 17 lei  pentru varianta rezerva - aici: http://goo.gl/xY0IPC ).

Pe langa aceste doua farduri noi, Melkior a lansat si eyelinerul lichid alb care are o formula pe baza de apa, o culoare intensa si un finish mat. Se usuca rapid, acoprirea este buna si promite sa reziste toata ziua, fara a se intinde. Aplicatorul inovator te ajuta sa creezi linii fine sau dramatice, in functie de preferintele tale.




Pretul acestui eyeliner este de 39 lei si-l poti comanda de aici:goo.gl/LZexCT

Astazi am primit o alta veste buna  ( as putea spune o veste minunata pentru fetele  ploiestence), Melkior a ajuns la Ploiesti!
``S-a deschis Magazinul Melkior din Ploiesti Shopping City.
Melkior inseamna o gama de produse beauty profesionale care se adreseaza tuturor femeilor ce doresc sa se simta frumoase.
Machiaj, Unghii, Cosmetice, Par!
Melkior invita femeile sa fie sarmante, sa se simta confortabil in pielea lor, sa seduca, sa fie unice.
Profitati acum de Ofertele si Promotiile valabile doar in magazine.
Purtati Melkior si veti fi irezistibile!

Magazin Melkior
MALL: Ploiesti Shopping City    
ADRESA: DN1B, km 6, Ploiesti, Judetul Prahova
TELEFON: 0244.436.677
PROGRAM: Luni – Duminica 10.00 – 22.00``

Asa ca dragi ploiestence spor la shopping! :*

Pe langa toate aceste vesti minunate , in urma cu doua saptamani, atunci cand Melkior a aflat ca blogul meu implineste 2 anisori (iar chiar inainte de aniversarea blogului era ziua mea) m-a surprins cu doua cadouri, unul pentru cititoarele mele si altul pentru mine.
Concursul pentru citioarele mele il gasesti aici:  https://goo.gl/o5irfI , se incheie peste cateva ore, tu te-ai inscris?

Eu am primit in dar o oglinda de buzunar ``je suis blogger`` si o paleta magnetica cu 6 farduri pentru ochi in varianta rezerva (iti spuneam mai devreme ca aceasta este varianta pe care eu o prefer).

O minunatie de paleta care cuprinde nuantele: 


Super pigmentate si usor de aplicat/blenduit, fardurile melkior sunt si accesibile ca pret iar cantitatea de produs este destul de mare. Foloseste un primer bun (si la Melkior are in portofoliu primer insa sincera sa fiu inca nu l-am incercat) iar aceste farduri iti vor rezista pe pleoape pana la demachiere. 
Daca ti-as arata intreaga mea colectie de farduri  Melkior te-ai convinge ca le iubesc ( promit sa-ti arat toate paletele mele Melkior intr-o alta postare, as soon as possible; poate voi realiza si un machiaj doar cu farduri Melkior, am multe idei, sper sa-mi permita timpul sa-ti scriu despre tot ce mi-am propus).

  Doua dintre fardurile pe care le-am primit sunt sidefate (Blue nights & air blue), restul fiind mate, iar cele sidefate se pot aplica si cu pensula usor umezita pentru ca nuantele sa fie foarte intense ( poti sa umezesti pensula cu spray fixator de machiaj - Melkior a lansat unul de curand sau eu mai folosesc si un puf de apa termala insa fii atenta si sterge surplusul de lichid, pensula trebuie sa fie usor umezita nu uda!! ).
 Soft grey si Ethereal sunt perfecte pentru pliu si deasupra lui ca nuante de tranzitie :X
Poti sa folosesti Antracite dar si red leaf in coltul extern al ochiului pentru a intensifica machiajul, pentru a evidentia sau modifica forma ochiului dar si pe toata pleopa daca esti curajoasa si iti place smokey eyes-ul clasic fara sa te temi de nuantele inchise.

Swatch-urile le-am realizat in lumina naturala, fara sa flosesc primer aplicand nuantele cu degetul.

Tu detii farduri Melkior? Daca ai in colectia ta farduri de la acest brand sunt curioasa sa aflu care sunt nuantele tale preferate! Eu le iubesc pe cele ``pamantii`` si in special pe cele pe care le folosesc ca nuante de tranzitie.

Fii mereu la curent cu noutatile Melkior dar mai ales afla prima de reduceri si oferta de pe pagina oficiala de Facebook Melkior - cosmetice profesionale

Ps: Daca inca nu te-ai inscris la concursul in colaborare cu Melkior fa-o acum accesand acest link: goo.gl/o5irfI   Mai ai la dispozitie cateva ore dupa care voi anunta castigatoarea! Bafta!

Kisses & Be beautiful! :* 






12 comentarii:

  1. Ador fardurile lor <3 Am pus ochii acum pe cake liker si pudra pulbere <3

    RăspundețiȘtergere
  2. din pacate nu am incercat niciun produs melkior,poate si din cauza faptului ca nu am avut un magazin aproape de mine,insa am tot citit in ultimul timp despre produsele melkior ca fiind unele foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ce frumoase sunt <3 am și eu una și o ador <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am încercat fardurile dar am o oja si e superba

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte faine produsele Melkior!
    Chiar ieri am profitat de transportul gratuit si mi-am dat o comanda la ei. Abia astept sa incerc fardurile comandate :D.
    Pupici!

    www.whitecharm.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am 2 din nuantele tale le iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Farduri Melkior nu am dar am rujuri si oje pe care le ador.

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba paleta. Si eu sunt fana produse Melkior si mi se par super bune!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. ethernal si red leaf le am si eu si imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase nuantele de farduri, mai ales cele doua albastre mi se par super :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce faine sunt neapărat să încerc și eu aceste variante.

    RăspundețiȘtergere