My birthday present - April Soufeel Bracelet

Hello beautiful,

Stii ca aprilie e luna mea preferata, nu? M-am ``destainuit`` in articolul anterior si ti-am spus faptul ca sunt nascuta in luna aprilie, mai exact pe 8 :D Yep, vineri este ziua mea iar primul cadou deja a sosit! :X :X :X 

Si cred ca ti-ai dat seama din titlul acestui articol in ce consta primul cadou, cadou pe care mi l-am facut singura...Da! Este vorba de o noua bratara Soufeel, de data aceasta in varianta fixa, mi-am facut curaj sa-mi comand una fixa si nu este incomoda asa cum credeam. 
Ca de obicei, bratara a venit ambalata intr-o cutie de cadou super draguta, cutia era protejata de un plic iar plicul se afla intr-o o cutie de carton, Matryoshka doll style, asa cum poti vedea in pozele urmatoare :) 

Fiecare charm a fost ambalat individual in pugute de plastic care se inchid etans, deci fii sigura ca data plasezi o comandata pe site-ul Soufeel produsele iti vor ajunge in siguranta. By the way, de data aceasta coletul mi-a fost adus acasa, de catre postas ( in trecut a primit bratarile la posta vamala); in plus, am primit si o punga de cadouri pe care este imprimat numele brandului - Soufeel si trebuie sa mentionez si laveta pentru curatarea bratarii/charm-urilor pe care am gasit-o in cutiuta.



Pe langa bratara mi-am comandat si trei charm-uri specifice zodiei mele  / lunii aprilie, plus inca doua charm-uri pe care vreau sa i le ofer cadou verisoarei ( luna aceasta implineste doi ani de la casatorie si sunt sigura ca o vor incanta  charm-urile pe care i le-am ales - honestly, consider ca nu ai cum sa dai gres cu un astfel de cadou); 

Ei ii placuse foarte multe charm-ul meu personalizat (gasesti aici articolul in care il prezint) si m-am gandit sa ii fac si ei unul potrivit evenimentului pe care-l serbeaza asa ca am ales o poza cu ea si sotul ei, am incadrat-o dupa bunul plac AICI (click pentru a te redirectiona pe pagina unde iti poti personaliza charm-uri).
Charm-ul pe care m-am hotarat sa-l personalizez nu putea fi altul decat cel sub forma de inimioara care pe verso este batut in pietricele swarovski.
Pe langa charm-ul personalizat m-am gandit ca-i va placea un charm ``piatra norocoasa`` a lunii septembrie, luna in care ea este nascuta dar si luna in care ea si-a intalnit sotul. 
Consider ca un astfel de charm este perfect sa-l oferi cadou mai ales la zile de nastere.
Toate talismanele sunt din argint 925 si sunt marcate, fiecare-n parte, cu logo-ul Soufeel si simbolul 925.

Ramanand in categoria pietrelor norocoase, mi-au ales piatra norocoasa a lunii aprilie; de fapt toate cele 3 charm-uri cu care m-am ``cadorisit`` singura au legatura cu luna aprilie sau cu zodia berbec.
Primul este asemantor ca forma cu cel prezentat mai sus, insa pietricelele sunt argintii :X 
Tot cu pietricele argintii si tot specific lunii aprilie este si acest ``charm stopper ``. Imi doream de foarte mult timp unul, chiar aveam nevoie de un stopper pentru ca charm-urile (in momente de neatentie) sa nu-mi mai scape pe jos :)) Daca ai si tu o astfel de bratara sunt convinsa ca ai patit-o!
Pe langa ``functionalitatea`` lui, acest charm stopper imi place foarte mult si ca design, este foarte finut, placut si ``dublu``. Da, dublu! Se prinde foarte usor pe bratara insa are un lant care te ``obliga`` sa nu-i asezi ``capetele`` la o distanta mai mare de 4 charm-uri.

Si am ajuns si la ``berbecut`` ;)) Charm-ul zodiac, roz, cu pietricele swarovski argintii si cu simbolul zodiei berbec. Imi place la nebunie, mi se pare super cute.
Ma repet, charm-urile Soufeel pot reprezenta cadoul perfect, chiar nu ai cum sa dai gres cu cele zodiacale.


Am mentionat la inceputul articolului ca pana acum nu mi-am comandat bratara fixa (am doar variante flexibile) deoarece credeam ca e foarte incomoda insa nu este asa! Chiar nu ma incomodeaza deloc! Am ales marimea 17 (incheietura mainii mele masoara 15,5cm si am adaugat 1,5 asa cum este recomandat de catre Soufeel). 

Daca suma totala a comenzii depaseste 50 de euro vei beneficia de transport gratuit si vei primi gratuit un stopper sau un lantisor (la alegere, modelele fiind selectate de catre Soufeel) plus reduceri semnificative la bratari. 
Daca adaugi codul BLOG5 vei avea parte de o reducere de 5% la valoarea totala a comenzii! :X


Daca ai ratat celelalte postari in care iti prezint bratarile mele Soufeel, te invit sa le citesti aici:
1.http://goo.gl/Cd1wFN
2.http://goo.gl/pYwpfG
3.http://goo.gl/m1PDTX




Iubesc bratarile cu talismane si in special pe cele Soufeel deoarece raportul calitate pret este foarte bun! Ti le recomand si tie iar daca nu vei fi mutumita de calitatea lor le poti returna in 365 de zile! Da, ai la dispozitie un an pentru a te convinge ca produsele Soufeel isi merita banutii!


Ce parere ai despre bratara mea? Tu ai purta charm-uri specifice zodiei tale?
Kisses & Be Beautiful! :*

16 comentarii:

  1. Doamneee ce misto e ! Mor sa am si eu una <3 E dementiala !

    RăspundețiȘtergere
  2. un stopper as vrea si eu! imi place cel ales de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce cadou frumos ți-ai făcut; ), luna mea preferata este mai <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumos! Dar ai muncit ceva la aceasta postare, bravo!
    Mi-am dorit si eu mult o bratara in genul & acum am doua pandora ♡ ce-mi mai lipseste este un charm cu poza de la nunta

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de mult imi place,este atat de frumoasa,unica si se poate purta in diferite feluri :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Un cadou cu totul special. Charmurile alese sunt deosebite si imi place enorm de mult prezentarea facuta. Am sa iti urez la multi ani la timpul potrivit! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte frumoasa!! Sa o porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place. Sa o porti cu placere si cat mai multe cadouri :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow sunt superbe charmurile, si baietelul meu e nascut in aprilie.

    RăspundețiȘtergere
  10. E atat de frumoasa! Privind-o nu-mi mai puteam lua ochii de la ea.Sa o porti cu placere si drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. ai lant pentru sigurabnta....tot zic ca imi iau dar nu am vazut pana acum modelul acesta, oricum e tare frumos sunt curioasa in timp daca cad pietrele

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce dragute sunt!!!! Sa le porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani.Si eu sunt nascuta in aprilie pe 22.Aida Dolce

    RăspundețiȘtergere