CC Cream Gerovital Happiness

Hello ladies,
Luna trecuta Farmec a lansat o noua gama de produse -Gerovital Happiness- destinata femeilor tinere (16+ ) dar si femeilor mature pentru o ingrijire de baza. Produsele au o formula usoara, nu contin parabeni iar parfumurile sunt hipoalergenice.
Gerovital Happiness detine 3 subgame cu extracte de fructe diferite in functie de tipul de ten:
-Caise pentru tenul uscat;
- Zmeura  pentru tenul normal;
- Afine pentru tenul mixt/gras.
De o saptamana folosesc CC Cream-ul din gama Happiness si sunt happy deoarece datorita acestui produs am reusit sa renunt la fondul ten.


Descrierea oficiala: 

`Gerovital cremă “Color Control”(CC) este noua generație de creme BB ce conferă tenului un aspect perfect natural, într-o singură formulă, prin combinarea ingredientelor active eficiente cu pigmenți naturali.

Crema CC oferă beneficii multiple: estompează imperfecțiunile și urmele de oboseală, netezește textura tenului, protejează împotriva agresiunii factorilor externi.
Extractul de Caise, sursă naturală de vitamine, minerale (fier și potasiu) și polizaharide contribuie alături de Aquaxyl la menținerea pielii la un nivel optim de hidratare și tonifiere.`



Detin nuanta Medium ( aceasta nuanta are extract de caise; nuanta dark contine extract de afine iar cea light extract de zmeura) si mi se potriveste perfect. 
Ambalajul colorat cu imaginea caiselor mi se pare foarte atractiv; are un miros placut, delicat, de caise.

Are o consistenta cremoasa spre lichida, iar atunci cand il blenduiesc imi pare putin apos dar nu-mi displace acest lucru; 
Imediat dupa ce il aplic imi simt tenul  hidratat, fresh, sanatos, deloc tern sau uscat cum il am de obicei;
Are o acoperire mica spre medie dar este buildable; il aplic in 2 straturi pentru o acoperire mai mare si nu arata deloc rau,nu se simte greu pe fata; finish-ul este unul natural luminos,dewy.
Imi rezista pe ten 5-6 ore( tinand cont ca nu-l setez cu pudra cred ca este destul de bine pt un cc cream)

                  No make-up                         CC cream aplicat in 2 straturi              CC cream + putina pudra &blush               

Nu stiu ce am patit dar in ultima vreme de fiecare data cand folosesc un produs sau vorbesc/scriu despre el, mintea mea incerca sa gasesca o copie,un inlocuitor sau alt produs asemanator; acest CC cream ma duce cu gandul la fondul de ten favorit de luna trecuta si anume Healthy Mix Serum de la Bourjois ( poate ca nu trebuia s-o spun,e doar `un gand` :)) nu-l luati in seama, nu m-am putut abtine :))  )

Puteti achizitiona acest CC Cream de pe site-ul Farmec.ro la un pret redus: 13,41 lei.
Gramaj: 50 ml
Ce spuneti, va tenteaza?Eu vi-l recomand!



10 comentarii:

  1. You have such an interesting blog. Thanks for sharing, I enjoyed reading your posts. All the best for your future blogging journey.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate fi gasit in magazine. ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru review mandra mea <3 Pe mine personal m-ai convins cu CC Cream-ul, imi place maxim ce acoperire ofera si e fff ieftin ! <3 Ce tare !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am luat demachiantul cu caise, despre care voi scrie curand, si sunt super incantata de el. Acum, citind review-ul tau, imi face si cc-cream-ul cu ochiul :D

    http://madebyirinar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru review! :-*
    Il voi cumpara si eu tot pe acesta de caise,am tenul uscat si cred ca-mi va fi de ajutor :) ....de asta iubesc eu review-urile,citind imi dau seama cam ce mi-se potriveste <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un CC cream foarte bun. Si eu am renuntat la fondul de ten odata cu folosirea CC cream. Miroase foarte frumos, nu lasa pete pe gulerul de la camasa si nu acopera tenul ca o masca. Are un pret decent.

    RăspundețiȘtergere