De la comfy la office cu Bonprix

Hello, beautiful! 


In momentul in care mi s-a ivit ocazia de a plasa o comanda pe site-ul bonprixro.eu , automat am inceput sa-i "rasfoiesc" paginile si sa incerc sa optez pentru niste articole vestimentare pe care sa ti le pot prezenta ulterior intr-un mod cat mai util. Si cand zic " util "ma refer la faptul ca am vrut sa iti sar in ajutor cu o tinuta de la A  la Z care poate fi "transformata" dintr-un stil casual sau comfy intr-unul office sau "numai bun de o intalnire oficiala, importanta". Vreau sa-ti arat in cele ce urmeaza care este item-ul pe care trebuie sa il inlocuiesti sau sa il adaugi la vestimentatie pentru a te adapta la locatie/situatie.

Incep cu tinuta super comfy pe care o poti purta la plimbare, cumparaturi la film sau cand ai de ``alergat`` prin oras.



Aceasta tinuta este compusa din ``tricou zebra`` Bonprix, jeansi random, pantofi casual Bonprix si geanta tot de la acest site de care m-am indragostit.
Aici am descoperit foarte multe modele de genti pe placul meu si mi-a fost destul de greu sa-mi aleg una insa intr-un final m-am decis asupra acestei genti  care este super incapatoare si o pot purta atat ca geanta de mana cat si ca geanta de umar. Love it!

O geanta incapatoare poate fi salvarea ta intr-o zi agitata in care trebuie sa-ti "transformi" tinuta la foc automat. O geanta practica aleasa cu gust uite cum poate sa iti fie "colacul de salvare" pe care toata lumea il ``critica`` atunci cand il cari dupa tine :))
In plus este de buna calitate, foarte bine lucrata, fermoarul arata si functioneaza impecabil, cureaua si manerele par foarte rezistente iar in interior are 2 buzunare micute (pentru telefon) plus unul mai mare cu fermuar.

Tricoul funny cu zebra as fi putut sa-l comand intr-o marime mai mica insa nici asa mai largut nu ma deranjaza; ba din contra, este foarte lejer iar materialul de buna calitate. Marimile de pe site coincid, eu sunt cea care `` gresit`` voit...mereu imi comand bluze/tricouri sau sacouri (inclusiv pe cel pe care ti-l voi prezenta astazi) cu o marime mai mare de teama ca nu ma vor cuprinde/ma vor strange in zona bustului.
Pantofiorii sunt super comozi, usori siiii animal print:X Si sunt si foarte ieftini.

Daca nu-ti place acest imprimeu sa stii ca pe site-ul Bonprix ii gasesti si in varianta negru cu alb.




Renunta la balerini in favoarea tocurilor (chiar daca tocurile au doar cativa cm. tot iti vor schimba postura), adauga un sacou si vei transforma tinuta prezentata mai sus intr-una cu care poti merge si la birou, restaurant sau la intalniri mai importante.
Sacoul ales de mine este de la Bonprix si la fel ca si celelalte produse comandate de pe acest site, isi merita banutii! 

Am purtat:

Tricou Bonprix - AICI
Sacou Bonprix - AICI 
Geanta Bonprix - AICI
Balerini Bonprix - AICI 
Jeansi random
Pantofi cu toc H&M
Bratara Soufeel -  Aici / Here 


Eu ma declar multumita de toate produsele Bonprix, cu siguranta voi mai comanda de pe acest site pe care ti-l recomand si tie! Trebuie sa stii ca vei primi comanda in aproximativ 2 saptamani si ca in principiu marimile corespund asa ca masoara-te si verifica tabelul cu marimi!

Iti plac outfit-urile pe care le-am creat? Te caracterizeaza prima sau a doua varianta?

Kisses & Be Beautiful! :*





31 de comentarii:

  1. frumoasa tinuta si chiar este super tricoul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Intr-adevar e super tricoul, imi place si designul si materialul si faptul ca e foarte lejer :D

      Ștergere
  2. draguta tinuta..tricoul tau mi se pare foarte haios :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti tare dragalasa. Imi plac toate produsele pe care le porti. In primul rand bratara iti vine perfect si se aseaza asa frumos. Si geanta este printre preferatele mele dar nici la restul nu raman indiferenta! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Spre surprinderea mea bratara fixa nu este asa incomoda pe cat mi-o imaginam;
      De cand am primit geanta nu ma mai despart de ea :)) Si tenesii daca as putea i-as purta zilnic! Pupici :*

      Ștergere
  4. Super ideea articolului <3 Imi plac maxim ambele variante :D Te avantajeaza !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa tinuta! Sacoul acesta l-am vrut si eu insa am renuntat la idee cand mi-a picat cu tronc acela pe care il detin acum. Parul tau lung este citeasa de pe tort in poze ♡

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :* Sa stii ca si mie imi place maxim sacou tau :)) Deci ai facut o alegere foarte buna!

      Ștergere
  6. Frumoase tinutele!
    Imi place si mie geanta ta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :*
      Sa vezi cate genti superbe sunt pe site-ul Bonprix...chiar nu stii pe care s-o alegi!

      Ștergere
  7. foarte frumoasa tinuta si wooooow ce par frumos ai <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place tinuta mea! :) Multumesc pentr compliment, am ceva probleme cu parul.. imi cade foarte mult insa incerc un nou sampon ( pentru cal :))) ), sa vedem daca ma ajuta cu ceva...

      Ștergere
  8. Super ținută, iti sta foarte bine :) îmi place geanta și tricoul :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce imi place tinuta ta,geanta e grozava.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. imi plac toate tinutele :* iar tu ai o privire atat de patrunzatoare ,este o scumpica :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am vazut link catre geanta dar ma duc s-o caut acum! Arata tare bine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am introdus si link-ul catre genti ;))
      Sunt multeeeee modele super frumoase pe site-ul Bonprix!

      Ștergere
  12. Sa stii ca si eu m-am indragostit de geanta. Este superbala fel ca si balerinii. Totul este frumos si de bun gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac alegerile mele, sunt foarte incantata de toate produsele insa geanta este farvorita mea apoi urmeaza balerinii pe care i-as purta zilnic!

      Ștergere
  13. Imi plac ambele tinute, balerinii si geanta sunt superbeeee!

    RăspundețiȘtergere
  14. Geanta imi place maxim.Aida Dolce

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa geanta si bratara iar catelusul e absolut delicios.

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte frumoasa geanta si bratara iar catelusul e absolut delicios

    RăspundețiȘtergere