Funny bags

Hello, beautiful!

In ultimul timp am observat ca majoritatea site-urilor chinezesti au in ``portofoliu`` genti  super funny, una mai ``nepurtabila`` ca alta (atleast asa le consideram pana astazi cand s-a produs un declick in mintea mea si au inceput sa-mi placa aceste genti).

Le-am analizat, am incercat sa ``inteleg``  si sa ``accept`` cateva outfituri in care gentile funny erau cireasa de pe tort si here I am, loving this silly funny bags! 

Geanta sub forma de cutie de lapte, sau sub forma de inghetata? Pe care o preferi? Sau poate iti place popcornul :)) Nu intelegi despre ce vorbesc? 

Te las cu cateva imagini si astept parerea ta despre aceste accesorii, le-ai purta? Click pe link-urile roz pentru mai multe poze/pret/detalii! 




Romwe icecream bag












rOMWE POPCORN BAG

















3.  Geanta ochi
romwe eye bag




Untitled #55








Untitled #57

7. Genti sub forma de cutii de lapte

Untitled #58


O seara placuta iti doresc!
Kisses & Be Beautiful! :*

4 comentarii: