Cheap Pandora Dupe

Hello, beautiful!

Cred ca, la fel ca si mie, iti plac bratarile cu charm-uri...pe langa faptul ca ``sunt la moda``, arata si foarte bine din punctul meu de vedere iar cele Pandora sau  Soufeel se pot si personaliza (alegandu-ti charm-urile preferate, aranjandu-le pe bratara in ordinea preferata sau chiar creandu-ti charm-uri cu poze proprii).

Insa nu despre aceste bratari mai scumpicele vreau sa-ti vorbesc astazi ci despre o alternativa foarte ieftina ( Soufeel este alternativa mai ieftina a  brandului Pandora iar bratarile pe care ti le prezint astazi sunt de peste 10 ori mai ieftine decat Soufeel); suna bine, nu?

Nu m-am putut rezuma la o singura bratara fiind curioasa sa vad atat calitatea celei din piele cat si calitatea bratarii starter suflata-n argint. Trebuie sa metionez de la inceput ca le-am comandat din curiozitate si pentru ca mama mea isi dorea una; in plus,  m-am gandit ca poate imi vor placea cateva  dintre charmurile acestor bratari ieftine si le voi adauga  pe bratara mea  Soufeel.

Cea din piele  are dimensiunea de 19.5 ( prea mare pentru mine, insa asa cum am specificat mai sus, oricum n-aveam in plan s-o port eu, sau cel putin nu in varianta originala ci pe ``bucati``- un charm, doua, adaugate pe bratara mea Soufeel) eu port marimea 17.

Este confectionata din: aliaj, cupru, sticla, piele PU.si cantareste aproximativ 50g.

Pe cureaua din piele sunt asezate 15 charm-uri iar doua dintre acestea sunt verzi, din sticla (pe site-ul Banggood.com vei gasi acest model de bratara si cu alte culori). Unul dintre dintre charm-uri, cel de la mijloc care atarna imi place foarte mult si cred ca-l voi opri eu.
Sistemul de inchidere este identic cu cel de la Pandora si functioneaza perfect,  iar pe inchizatoare si pe cele 2 charmuri din sticla este incrustat simbolul 925 insa clar aceasta bratara nu este din argint :)




Cea de-a doua bratara nu este din piele ci din cupru si sticla (a avut 3 charm-uri din sticla insa unul mi-a fost confiscat si asezat pe o bratara Soufeel :D ).
Bratara este asemantoare cu cele de la Pandora avand 4 zone cu  filet (acolo se aseaza charm-urile stoppers si raman fixe astfel incat celelalte charm-uri nu cad de pe bratara/ nu se mai misca).
Si ca tot am amintit de stoppere vreau sa ti spun ca aceasta bratara are unul, ``dublu``, cu lant, asa cum vei putea vedea in pozele urmatoare.
Lungimea bratarii este de 18 cm (evident, imi este mare si aceasta insa mamei mele i se potriveste perfect) si are aproximativ 42 g. Ce m-a surprins este faptul ca pe site-ul Banggood, la descrierea aceste bratari se mentioneaza ca este suflata in argint insa nu ma pot pronunta, chiar nu stiu daca este suflata sau nu :)
Per ansamblu bratara arata bine, trei dintre charm-urile acestea sunt identice cu 3 de pe bratara din piele; La fel, pe inchizatoarea (care functionaza perfect) si pe charm-urile din sticla este incrustat simbolul 925.


Detin aceste doua bratari de aproximativ 10 zile deci nu ma pot pronunta in privinta rezistentei lor; nu stiu cat de bine rezista-n timp insa pentru pretul mic pe care-l au eu cred ca merita cumparate daca nu-ti permiti o bratara Soufeel sau Pandora, cele de la Banggood.com reprezinta alternativa perfecta.

Pe cea din piele, cu charm-uri verzi, o poti comanda de aici:http://goo.gl/QCrRHa iar pe cea cu charm-uri roz  o gasesti aici :http://goo.gl/mcCHyP

Sunt curioasa sa aflu daca ai o bratara Pandora/Soufeel si daca ai apela la varianta mai ieftina pe care eu ti-am prezentat-o astazi!

Iti doresc o saptamana minunata! 
Kisses & Be Beautiful! :* 






De

12 comentarii:

  1. imi plac tare mult ambele! sa le porti cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, imi plac amandoua foarte mult <3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine, este o varianta cand vrei ceva ieftin. Cred ca sunt si destul de rezistente.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar arata binisor, as lua si eu de curioasa dar numai asa pentru un eventual cadou. Abia mi-am gasit marime la Pandora. Care deja s-a mai largit putin...

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow ce dragute-s <3 ! Si mie imi plac de mor bratarile cu multe zorzoane pe ele :D De Pandora sau Souffeel n-am bani in graba :)) Ce sa amanetez pt una?? Is curioasa daca se oxideaza astea mai ieftinute (adica na, da, stiu ca se oxideaza odata si odata dar nu e totuna cand) :P. Pupici ! Am deschis link-urile :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos arata..nu ma asteptam, le-am vazut si eu pe site

    RăspundețiȘtergere
  7. este o copie destul de reusita, oricum clar pretul le intrece pe celelalte doua branduri

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne cat de bine arata..nu-mi pot lua ochii de la ele

    RăspundețiȘtergere
  9. hmm, nu sunt chiar genul meu, dar arata ok cumparate cu celelalte :D

    RăspundețiȘtergere