MAKEUP REVOLUTION - Review & Swatches

Buna fetelor,
Cunoasteti brandul Makeup Revolution?
Este un brand nou, low cost, din UK, lansat pe 31 martie 2014!
Chiar din primele zile de la lansarea pe piata a starnit foarte multe reactii pozitive asa ca spre sfarsitul lunii aprilie am plasat o comanda pe site-ul lor http://www.makeuprevolutionstore.com
Am primit coletul dupa aproximativ 3 saptamani (am avut ghinionul ca ei sa-mi greseasca adresa) dar de obicei ajunge intr-o saptamana!
Costul transportului a fost 5 lire.

                                    Acestea sunt produsele pe care mi le-am achizitionat :

Rujuri:

Detin 4 nuante: Crime, Dare, Divine si Luscious













Nuanta Crime nu am testat-o deoarece vreau sa ofer acest ruj la urmatorul Giveaway!

Nuantele Dare & Divine sunt mate, putin "dure"ca si textura(deloc cremoase sau hidratante), foarte pigmentate cu o rezistenta de 4-5 ore

Nuanta Luscious nu este mata, are o rezistanta mai scazuta dar este foarte cremoasa si hidratanta siiii este nuanta mea preferata!

Imi place tare mult faptul ca nuantele se pot vedea in partea de sus a capacului!

Pret: 1lira/buc.





Blush-uri crema:
Nuantele Rose cream, Peach cream si Frambroise Shake



Imi plac foarte mult aceste blush-uri...sunt pigmentate,foarte cremoase,se aplica usor, se blenduiesc frumos, rezista pe ten intreaga zi ofera atat un aspect natural cat si  unul mai "dramatic" depinde de cantitatea de produs aplicata...

Pret: 1.5 lire/buc
Iluminator:
Nuanta Peach lights





Este un iluminator bun,cu o nuanta placuta, intr-o cantitate foarte mare 7.5g
Pret: 3lire










Kit pentru sprancene
Este disponibil in 2 nuante: Light Medium si Medium Dark

Kitul pentru sprancene contine 3 farduri, o ceara,mini pensula,mini penseta si oglinda incorporata.
Eu am testat doar nuanta light medium (medium dark o voi oferi la urmatorul Giveaway) si sunt multumita de acest set,este foarte practic, se potriveste pentru mai multe nuante de par,ceara aranjeaza sprancenele foarte frumos dar nu pot spune ca le fixeaza pentru intreaga zi,mini pensula este cat de cat ok dar mini penseta e inutilizabila (oricum nu ma asteptam sa fie prea buna) cu toate acestea ma declar multumita mai ales pentru ca este foarte ieftin!
Pret: 2.5lire

Pigmenti primiti cadou:



Aceste produse le-am testat doar pe mana,prima nuanta imi place dar din cate am observat au o rezistenta scazuta...









Carcasele produselor sunt realizate dintr-un plastic destul de solid, rezistent si dupa parerea mea au si un aspect foarte placut!
Din cate am inteles, aceste produse nu sunt testate pe animale...
Va recomand aceste cosmetice, tinand cont de preturile foarte mici pe care le au...merita sa le incercati!
Revin in curand cu swatch-urile paletelor cu farduri!(Iconic1, Iconic2, Iconic3, dupe dupa Naked, Naked2,Naked3 de la Urban Decay )

Daca aveti intrebari legate de aceste produse puteti sa mi le adresati printr-un comentariu!

15 comentarii:

  1. Preturi foarte bune nu cunosteam brendu.eu nu ma prea incred sa comand pe internet,♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vrut sa ma inscriu la tine aici pe blog dar nu ma inscrie, imi spune sa revin mai tarziu, e ciudat ca nu ma lasa sa ma inscriu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi au mai zis mai multe persoane ca nu se pot inscrie:( le da eroare...voi incerca mai tarziu sa instalez din nou acest gadget

      Ștergere
  3. arata foarte bine blush-urile si iluminatorul :D
    Pigmentii daca au particule micute de sclipici nu o sa fie prea rezistenti,doar daca folosesti o baza mai cremoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat produsele si preturile sunt de vis..Spune-mi , te rog, daca ajung la posta normala sau vamala si cum se face plata!
    Ms mult!
    http://zambetdeinger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plata se face online, pe siteul lor, cu cardul sau paypal, iar mie coletul mi a ajuns la posta normala desi speram sa l primesc acasa cum am primit multe alte produse comandate din uk...important e ca nu ajunge la posta vamala si nu platesti alte taxe n plus!

      Ștergere
    2. Se poate plati cu orice fel de card? Multumesc!

      Ștergere
  5. Cat de bn arata toate, paletutele sunt suuuperbeee, si blushurile, cum sunt ? Eu nu am folosit niciodata blush crema, pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am auzit de acest brand,dar cred ca sunt superbe <3
    Arata minunat toate <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Fardurile sunt rezistente si pigmentate ? Merita cumparate ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am cumparat in mai anul trecut...primele 2-3 luni le-am folosit intens, si la momentul respectiv am fost multumita de ele;apoi am urmat cursuri de make-up si am inceput sa-mi cumpar si sa folosesc mai mult produse profesionale deci am cam uitat de acestea; acum folosesc doar o nuanta pe post de iluminator aproape la fiecare machiaj (inclusiv pe cliente) si doua nuante mate (asta pentru ca, repet, detin multe alte farduri profesionale - nu pentru ca nu-mi plac). Aplicate peste un primer bun rezista pana la demachiere, iar peste creionul jumbo milk de la nyx arata extremmm de bine.
      In acest articol http://be-beautifulll.blogspot.ro/2014/05/makeup-revolution-iconic1-iconic2.html poti vedea swatch-urile (fara primer) si cum arata machiaju dupa foarte multe ore de la aplicare.
      Daca ti le doresti pentru uzul personal, merita cumparate! Sper ca ti-am fost de folos...daca mai ai si alte intrebari iti raspund cu drag.

      Ștergere
  8. Buna

    Le-ai dat cumva mail sa le zici ca nu ti-a ajuns comanda?Am plasat si eu o comanda si au trecut aproape 2 luni si nu a ajuns , le-am dat mail si nu-mi raspund... cred ca mi-au gresit adresa sper sa-mi ajunga si sa raspunda la mail ca altfel nu stiu ce sa fac ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa aud asta:(
      Sper ca intre timp ti-au raspuns, eu sincer nu-mi mai amintesc exact cum am procedat (au trecut aproape 2 ani) insa sigur i-am bombardat cu emailurile :))

      Sper sa-ti primesti produsele si sa te bucuri de ele!

      Ștergere