Tonic hidratant cu extract de trandafiri de la BottegaVerde.ro

Hello beauties,

Long time no spoke/no review 😅 asa ca a venit momentul sa va vorbesc despre un produs preferat💗 de la Bottega Verde pe care vi-l recomand cu drag si despre o campanie sustinuta de acest brand (si de multe dintre noi), pe care am mai mentionat-o aici blog. 
"Frumusetea este in tine! ", este numele  campanie din care si TU poti face parte! Implica-te si doneaza 5 sau 25 de lei pentru "Padurea Copiilor - impadurirea terenurilor degradate din sudul Romaniei, iar in schimb vei primi un magnet cu un mesaj motivational sau o plasuta - tu alegi! Mai multe detalii despre aceasta campanie gasesti in acest articol: http//goo.gl/0Sx6bws:




 BottegaVerde.ro este magazinul  online  ce  comercializeaza  produsele  naturale  numarul  1  in  Italia iar eu am avut ocazia sa testez atat un parfum(review-ul il gasesti aici) cat si rujuri lichide (review aici ), gel de dus si mai nou un sapun, ulei de par si protagonistul articolului de astazi - Tonicul Hidratant Spray cu extract de trandafiri!


Comenzile cu o valoare mai mare de 99 lei beneficiaza de Transport Gratuit si-n plus, la orice comanda vei primi un produs cadou; de exemplu de data aceasta eu am primit un sapun cu extract de struguri rosii care mi-a placut foarte mult! Am primit si un magnet foarte dragut cu mesajul "Frumusetea este in tine!". Cele trei produse comandate sunt : ruj lichid, spray tonic si ulei de par cu extract de argan;
Am inceput sa le folosesc in urma cu aproximativ trei luni, timp mai mult decat suficient incat sa-mi formez o parere despre toate cele trei produse, ba mai mult! Aproape ca am reusit sa termin produsul meu preferat (de pana acum, sper ca pe viitor sa descopar un altul care sa ma incante la fel de tare) si anume Lotiunea Tonica Hidratanta!💘



Descrierea oficiala:

"Delicat si fara alcool, este un produs indispensabil curatarii zilnice a fetei, redandu-i pielii echilibrul natural. Contine albastrea, extract de muguri de trandafiri si Aquaxyl™, care ajuta piele sa isi mentina gradul optim de hidratare. Se aplica pe fata in mod direct, obtinand o senzatie imediata de piele fresh, hidratata si radioasa.  ATENTIE: a nu se pulveriza in zona ochilor."


Trebuie sa recunosc ca este prima mea lotiune tonica sub forma de spray, ambalajul a avut un rol important in alegerea acestui produs! M-a atras ideea de spray pe care sa-l pot pulveriza direct pe fata (lucru pe care obisnuiam sa-l fac inainte cu apele termale).
Am fost super incantata sa constat ca pulverizatorul functioneaza foarte bine si pot aplica o cantitate optima de produs si daca tot suntem la capitolul ambalaj, nu-i asa ca-i tare dragut? Sticluta in sine este confectionata dintr-un plastic dur iar stickerul aplicat pe ea a rezistat intact pana acum. Trandafirul si nuantele de roz, alb si negru care se regasesc pe sticker il ofera sticlutei un aer feminin, delicat, dulce; I REALLY LIKE IT!💗

Apropos de dulce, va amintiti dulceata de trandafiri?🌹 Merg mai departe si va intreb daca stiti parfumul trandafirilor din care se face dulceata?! La ei ma duce cu gandul mirosul  incantator al acestei lotiuni tonice; daca-ti plac acei trandafirasi sunt convinsa ca te vei indragosti de tonicul spray de la Bottega Verde, mai ales ca mirosul persista o jumatate de ora-o ora de la aplicare (la demachierea de seara, dimineata cand aplic si produse de make-up mirosul dispare repede).



Se aplica cu un tampon de vata pe tenul curatat anterior cu lapte demachiant sau se pulverizeasza direct pe fata, avand ochii inchisi; 
Eu obisnuiesc sa-l aplic direct pe fata si-mi place senzatia de racorire pe care o ofera (in zilele de vara cred ca este si mai apreciat) . 
NICIODATA nu am simtit vreun discomfort!!!
Nu contine alcool asa ca nu mi-a provocat nicio reactie negativa; 
nu m-a usturat fata, nici ochii si  l-am folosit si pe cliente iar aproape toate, la fel ca si mine, nu au avut nicio problema cu exceptia uneia dintre ele care mi-a atras atentia ca o ustura ochii asa ca de atunci am preferat sa-l pulverizez mai intai pe dischete si apoi sa sterg fata cu dischetele - atunci cand il folosesc pe cliente - pe fata mea continui sa  il pulverizez direct!




Ingrediente:



Cantitatea este de 150ml iar  eu ma bucur de  ultimele "pufff-uri" dupa aproximativ 3 luni de la prima utilizare....cu siguranta nu voi sta prea mult fara el ci il voi recumpara!
 De ce? Pentru ca-mi place senzatia de piele curata, fresh, hidratata si placut parfumata pe care acest tonic mi-o ofera! 
Tonicul completeaza demachierea si chiar imi simt tenul mult mai curat atunci cand folosesc si acest produs pe langa demachiant. Mi s-a intamplat sa raman fara demachiant si am fost nevoita sa folosesc doar lotiunea tonica cu extract de trandafiri de la bottegaverde.ro si surpriza! MI-A ELIMINAT MACHIAJUL CU BRIO! Va spun sincer ca am ramas uimita de usurinta cu care m-am demachiat folosind doar acest produs!
Imi place ca dupa ce aplic tonicul hidratant tenul meu se simte revigorat si placut la atingere, catifelat.

Eu ma declar pe deplin multumita de aceasta lotiune tonica sub forma de spray! 
De la efectele pe care le are asupra tenului meu pana la ambalaj/mod de aplicare si de ce nu si pretul mic - se afla la reducere acum la pretul de doar 35lei, totul este pe placul meu! Te tenteaza sa incerci acest produs?Eu ti-l recomand!

Daca tot a venit vorba de reduceri si preturi accesibile, trebuie sa va reamintesc faptul ca Bottega  Verde organizeaza anul acesta doua runde de reduceri de Black Friday, de pana la -80%, in doua week-end-uri  consecutive, 18-20  noiembrie  si  25-27  noiembrie,  la  sute  de  produse  cosmetice naturale si seturi cadou. 

In plus, aveÈ›i 10% reducere la orice comandă dacă folosiÈ›i codul BEAUTIFUL înainte să finalizaÈ›i comanda. GrăbiÈ›i-vă, pentru că doar primele 20 dintre voi vor putea beneficia de el.
 Happy Shopping !
Kisses & Be beautiful!💋😘💋😘


3 comentarii: