Oja semi-permanenta de la nurbesten.de


Hello my beauties,

Multe dintre voi stiti deja faptul ca sunt foarte foarte pasionata de make-up, cosmetice and so on...si incerc sa fac din aceasta pasiune si un mic "business", machiand si alte persoane ; de curand am vrut sa "oficializez ideea de business" asa ca mi-am deschis un mic "beauty studio" 👄💄 care sper sa se extinda pe viitor (din acest motiv am si absentat din mediul online in ultima perioada);
 Momentan sunt doar eu in studio pe partea de make-up🎨 si sora mea care aplica gene false fir cu fir/2D/3D; M-am gandit ca ar fi bine  sa profit si de o diploma de manichiurista/stilist protezist unghii tehnice💅 pe care am obtinut-o in urma cu 6 ani...dar neprofesand in tot acest timp, trebuie sa recunosc ca am uitat cam tot ce am invatat 😕deci sunt nevoita "s-o iau de la zero".
Pentru inceput, am ales sa aplic oja semi-permanenta pe unghia naturala iar primele produse achizitionate au fost cateva oje Cupio plus lampa de la aceeasi firma (poate vi le voi prezenta intr-un alt articol) urmand sa descopar site-ul WWW.NURBESTEN.DE , un site nemtesc, geamanul lui bornpretty pe care toate il cunoastem. 
Mi s-a propus sa testez cateva dintre produsele acestui site iar eu am acceptat cu cea mai mare placere iar astazi pot spune sincer ca am fost foarte inspirata cand am ales un set de matrite(foarte multe la numar), un pigment cu efect mirror, o folie watter decal(singurul produs cu care nu m-am descurcat/de care n-am fost multumita insa fiind incepatoare e posibil sa fi fost vina mea),plus 2 oje semi-permananente pe care vreau sa vi le prezint astazi(urmand sa revin cu o noua postare despre matrite);


Cele doua oje semi-permanente sunt "cameleonice" si trebuie sa le aplicam peste o baza neagra pentru a se obtine nuanta din pozele de prezentare de pe site. Eu le-am aplicat peste o oja semi-permanenta neagra  de la Cupio, baza fiind tot Cupio si m-am bucurat de manichiura timp de 3 saptamani fara ca oja sa sara/sa se derioreze.


Se aplica foarte usor, pensula din dotare fiind foarte buna! Cantitatea de produs este de 10ml iar pe capac se gaseste un sticker pe care este inscrptionata nuanta. Eu am ales #02 (un verde turquoise) si #03 (un mov) si le ador! Iubesc efectul acestor oje cameleonice, imi place la nebunie faptul ca sunt super shimmery & glittery 💖💖💖

Cu siguranta voi mai incerca si alte nuante deoarce M-AU CONVINS! Sunt super multumita de aceste oje iar pretul mi se pare decent! Pe acestea doua le gasiti aici: https://goo.gl/DZ0btl insa daca aveti putin timp liber si rasfoiti site-ul, sunt convinsa ca veti adauga multe produse in cos! Iar eu va vin in ajutor cu un cod de reducere; inainte de a plasa comanda introduceti codul " BEBL10 " pentru a beneficia de o reducere de 10% !💸💰🤑

Pe langa oje semi, eu am pe wishlist multe matrite cu modele specifice sarbatorilor de iarna🀩🎅🎄 Sunt curioasa sa aflu ce va face voua cu ochiul? 

PS:comanda ajunge in aproximativ 3 saptamani, asa ca daca va doriti (la fel ca si mine ) produse cu tema "Craciun ", plasati o comanda pana la sfarsitul saptamanii viitoare! 

Kisses & Be beautiful! 😘💋😘💋


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu