Super reduceri de pana la 80% la BOTTEGAVERDE.RO

Yeyyyy!😍 Intre 25-27 noiembrie pe site-ul www.BottegaVerde.ro se desfasoara noua runda de reduceri de pana la -80%  ! Iar la Bottega Verde reducerile chiar  sunt "pe bune"! Aviz site-urilor care au "umflat preturile" inainte de Black Friday...

Chiar daca am studiat indelung site-ul inca nu m-am decis ce voi comanda deoarece preturile sunt foarte  foarte bune si sunt multe produse care merita sa fie achizitionate! 

In primul rand parfumurile Bottega Verde sunt la super preturi iar mie mi-au atras atentia acestea trei :


Lei Flower -Apa de parfum 50ml 
Pret vechi: 146 lei  Pret nou: 45 lei (redus cu 69%) 
Il gasiti aici: https://goo.gl/cbhGWc



Parfum cu aroma de Argan  - 50 ml
Pret vechi: 104 lei Pret nou:  51 lei ( redus de cu 51%) 
Il gasesti aici:  https://goo.gl/xjcimT




Apa de toaleta BUJOR 50ml
Pret vechi: 123lei    Pret nou: 54lei  (redus cu 56%) 
Il gasiti aicihttps://goo.gl/Lzf5r9



Mie imi plac foarte mult rujurile de la  Bottega Verde iar weekendul acesta le gasim la preturi speciale, acceseaza categoria rujurihttps://goo.gl/MOuziw



La  categoria "Ingrijirea tenului" incep sa ma "pierd" 💘😍😅 Produsele reduse cu 68-78% sunt de nerefuzat! 

In primul rand aceasta crema anti-imbatranire cu retinol redusa cu 78% de la 182lei la 40 lei as comanda-o pentru mama mea:


Iar pe aceasta cu extract de ulei de macese(reusa cu 70%, de la 119lei la 36lei) mi-o doresc pentru mine:
Sunt o mare fana a produselor care au la baza uleiul de argan asa ca mi-am trecut pe wishlist si acest demachiant regenerant si hranitor care se gaseste la un pret excelent de doar 28 de lei (redus cu 66%de la 82 lei).
Pe tine ce te tenteaza de la Bottega Verde? Se regaseste vreunul dintre produsele de mai sus si pe lista ta de dorinte? 


Nu uitati ca voi, cititoarele mele, puteti  beneficia de o reducere suplimentara de 10% la orice comanda, daca introduceti codul BEAUTIFUL inainte de finalizarea comenzii! Grabiti-va! Doar primele 20 dintre voi pot beneficia de acest cod!


 Happy Shopping at BottegaVerde.ro! 💋😘💋😘


Un comentariu:

  1. super preturi, nici nu stiu ce sa aleg..sa ma gandesc ce imi trebuie altfel abia mi-a intrat salarul si deja a zburat

    RăspundețiȘtergere