Ruj rosu de la BottegaVerde.ro



"Tuburi de ruj. Muniţie feminină, cartuşe pentru vânat bărbaţi."💄🗢Si pentru ati recastiga increderea-n tine as completa eu...iar daca rujul este rosu, succesul este garantat! 💕💘💓



My favorite one - la capitolul red lipstick din ultima perioada este rujul lichid in nuanta 06 Amaranto - Rosu Visiniu de la BottegaVerde.ro 

Este a doua nuanta pe care o detin de la acest brand, despre prima am vorbit intr-un articol - review anterior pe care trebuie neaparat sa-l citesti deoarece  cuprinde foarte multe detalii atat despre brand cat si despre produs+poze cu un machiaj realizat de mine CLICK AICI

Short review - rujurile lichide Bottega Verde sunt extrem de pigmentate iar aplicatorul extrage din tub cantitatea necesara unei aplicari - nu trebuie sa-l introduci de mai multe ori in tub si nici sa aplici 2 straturi, aplicarea este usoara si uniforma! Rezista pe buze ore-n sir -  sunt printre cele mai rezistente rujuri din colectia mea ; Exista o mica dinferenta intre cele doua nuante pe care le detin si anume, nuanta Malva -mov (despre care am vorbit in articolul pe care iti sugeram mai sus sa-l recitesti) se usuca  mai repede decat nuanta Amaranto si este 100% transfer-proof/smudge-proof in schimb nuanta de rosu chiar daca rezista foarte bine pe buze nu face fata si atunci cand este smudge-uita :) Ambele au finish-ul mat dar nu usuca buzele, chiar se simt super extra mega confortabil pe buze de aceea le iubesc!

 ruj lichid  bottega verde











Consider ca nuanta Amaranto - Rosu visiniu  se potriveste tuturor nuantelor de ten asa ca trebuie sa-o incercati si voi! Indrazniti!


Multa vreme am crezut ca nu exista femeie care sa nu fi avut in potfard (la un moment dat)  un ruj rosu insa de curand una dintre clientele mele mi-a marturisit (usor sfioasa) faptul ca nu a indraznit sa poarte pana acum aceasta culoare. Pur si simplu nu a avut "curaj"... 
I-am descoperit "teama" de a iesi in evidenta - in sensul de a fi apreciata si m-a intristat acest lucru. 
Mi-a spus ca-si doreste un machiaj foarte simplu, natural si ca-i place auriul;  eu iubesc combinatia auriu pe pleoape si ruj rosu pe buze - doamna era blonda - asa ca in mintea mea incepea sa prinda viata un plan de convingere :) 
Am avut si un aliat, fiica doamnei! Cea mica isi dorea ca mama ei sa incerce si "altceva" !
 A  trebuit sa fac un mic "compromis" si sa-i promit clientei ca in cazul in care nu-i place rezultatul final ii voi aplica o alta nuanta de ruj, desi in sinea mea stiam ca atunci cand se va uita-n oglinda va exclama wow (dar mai stiam si ca rujul de la Bottega Verde pe care urma sa-l folosesc nu se sterge prea usor 😁😂 emotii emotii! ).

Rujul rosu de la Bottega  Verde in nuanta 06 Amaranto pur si simplu i-a  dat viata clientei, i-a readus increderea si aprecierea de sine! Doamna nu a exclamat "wow" ci a zambit usor rusinata! Era evident ca-i place ce vede-n oglinda insa parca ii era greu sa admita ca este frumoasa! In schimb fiica dansei a complimentat-o continuu!
Desi am convins-o in privinta nuantei rujului, din pacate nu s-a lasat pozata insa credeti-ma pe cuvant: un ruj rosu chiar te scoate din anonimat si te face sa te simti mai increzatoare, mai puternica!

Eu am optat pentru  - Rosu Visiniu - deoarece mi se pare o nuanta "versatila", asa cum iti spuneam mai sus, consider ca ni se potriveste tuturor insa pe site-ul BottegaVerde.ro mai sunt disponibile inca 3 nuante de rosu: rosu pepene, rosu muscata si rosu (simplu 😊).


Intre 25-27 noiembrie pe site-ul www.BottegaVerde.ro se desfasoara a doua runda de reduceri de Black Friday de pana la -80%💰🤑💸 asa ca va sfatuiesc sa aruncati maine o privire pe site, poate si rujul lichid va beneficia de o reducere suplimentara; spun suplimentara pentru ca deja se afla redus cu 41%, in momentul de fata putand fi achizionat la pretul de 41lei!


In plus, va ofer si eu o reducere de 10% ! Tot ce trebui sa faceti este sa introduceti codul BEAUTIFUL inainte de plasarea comenzi (pe site,sub totalul comenzii, la sectiunea "voucher").


Orice comanda beneficiaza de un cadou (de obicei un sapun, un gel de dus sau o crema de maini - in varianta full size!!!💓) iar la comenzi de peste 99lei se ofera transport gratuit! Nu-mi ramane decat sa va urez HAPPY SHOPPING! 

Astept parerile voastre despre rujul rosu, cat de des il purtati/cum va simtiti cand il purtati? Va tenteaza sa incercati rujurile lichide de la Bottega Verde?



Kisses & Be Beautiful! 💋😘💋😘


24 de comentarii:

  1. ce frumos e acest ruj! nici eu nu port rosu, recunosc, mi se pare ca arat ciudat. dar din cand in cand imi mai iau inima-n dinti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte des nu port nici eu insa din cand in cand imi doresc sa ies "in evidenta", sa ma simt mai "puternica".

      Ștergere
  2. Arata superb dar eu nu prea indraznesc sa port rosu decat la ocazii speciale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine si atunci! Nici eu nu port zilnic insa ar fi trist sa nu indraznim niciodata sa "defilam" cu ruj rosu!

      Ștergere
  3. nu am nici un ruj rosu, nu am purtat aceasta nuanta niciodata, insa am tras cu ochiul la ea de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiii..nu cred :( Nu vreau sa cred! Trebuie sa-ti faci curaj si sa testezi si rosu! Ca sfat, iti spun ca atunci cand il testezi sa iti machiezi si restul fetei :) Un ruj rosu fara fond de ten, rimel etc...arata ciudat!

      Ștergere
  4. superba nunanta, as cumpara si eu una asa dar ma gandesc ca o port destul de rar

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi plac nuantele de rosu si port din cand in cand.Rosu visiniu nu am mai purtat de foarte mult timp dar din cate imi aduc eu aminte imi statea ghinisor

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place rujul rosu, il port oricand. La prima vedere cand vad toate nuantele una langa alta ma atrage mai mult Rosu Pepene, dar imi place si Rosu Visiniu in pozele tale.

    RăspundețiȘtergere
  7. E demential rosul acesta intens. Cred ca arata foarte bine pe buze!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred ca am nunata Rosu si imi place foarte mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. O culoare foarte indrazneata, draga mea! Love it! As incerca Rosu Muscata!

    RăspundețiȘtergere
  10. In anotimpul rece, imi place sa port rujuri in culori tari. Am un ruj rosu perfect!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt superbe!Cel rosu visiniu arata grozav.

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place culoarea, s-ar potrivi si cu tenul meu mai deschis.

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu folosesc rujuri lichide, in schimb in plac culorile tari: rosu, ciclam, violet.

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place culoarea! Produsele de la Bottega sunt speciale!

    RăspundețiȘtergere
  15. Este superb rosul acesta, dar si celalalt mov este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  16. Wow , ce nuanta superba , pare comparabil cu cel de la Sephora.

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumos rujul de la Bottega Verde, voi fi cu ochii pe ei in aceste ore sper sa-l iau la reducere.

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place mult nuanta aleasa. Se vede foarte frumos pe mana!

    RăspundețiȘtergere
  19. Super misto arata. Imi place si nuanta de rosu visiniu! :*

    RăspundețiȘtergere