Set creioane pentru buze de la Banggood.com


Morning beauties,

Astazi, la inceput de saptamana va intampin cu review-ul creioanelor pentru buze comandate de pe site-ul Banggood.com, un site chinezesc ``cu de toate`` :)) gasiti aici de la electronice pana la haine sau produse de make-up (vezi aici wishlist-ul meu).

Revenind la creioane pentru conturarea buzelor, as vrea sa stiu cate dintre voi apelati la ele de fiecare daca cand va machiati si cate sariti peste conturarea buzelor considerand ca este un pas neimportant?

Creioanele pentru buze chiar fac diferenta! De ce? Pentru ca, cu ajutorul lor ne putem corecta forma buzelor (creand iluzia de buze mai mari sau mai mici - depinde de nevoile fiecareia; daca buza de sus este mult mai mica fata de cea de jos, o conturam doar pe aceea depasindu-i ``cu bun simt`` conturul natural si invers daca cea de jos este mai mica, pe aceasta trebuie s-o conturam mai mult in exterior); Pe langa corectarea formei buzelor, creionul de buze aplicat ca si contur ajuta ca rujul sa nu migreze /sa nu curga iar aplicat pe toata suprafata buzelor face ca rujul sa reziste mai mult iar nuanta sa fie mai intensa. 
Nu de putine ori am purtat creion de buze pe post de ruj, setat cu putina pudra translucida - a aratat si a rezistat foarte bine, incercati cu incredere aceasta varianta!
Este de necontestat faptul ca buzele perfect conturate arata mult mai bine decat cele peste care s-a aplicat ``la repezeala`` un ruj asa ca, atunci cand am gasit acest set de creioane pe site-ul Banggood.com la un pret extrem de mic n-am stat pe ganduri si l-am adaugat in cos; chiar aveam nevoie de mai multe nuante in kit-ul meu de make-up!

Setul contine 12 creioane iar nuantele cred ca au fost alese aleatoriu deoarece numerele nu sunt consecutive.
Nuantele 09, 10, 11 , 12, 13, 14, 15
Fara blitz
Cu blitz
Nuantele 20, 22, 23, 25, 27
Fara blitz
Cu blitz

Dupa cum ati putut vedea din swatch-uri creioanele sunt foarte pigmentate,  cu nuante intense si diversificate (doar 2-3 sunt asemantoare).
Se aplica uniform si nu trebuie sa insist cu ele, ca si consistenta se aseamana cu cele de la Essence insa sunt usor usor mai dure (aproape insesizabil); cele de la essence erau preferatele mele datorita raportului calitate pret insa acum au fost detronate de creioanele de la Banggood.com care sunt si mai ieftine si la fel de bune si in mai multe nuante ( de la Essence gasisem disponibile pe site-uri romanesti doar 4-5 nuante).
Trebuie sa mentionez  ca rezista bine pe buze si chiar daca sunt ``chinezarii`` am fost surprinsa de faptul ca se ascut repede si bine fara sa se rupa!

Cantitatea de produs este aproape dubla (1.9g) fata de  cea a creioanelor de la Essence (1g) iar aspectul lor mi se pare placut desi la cateva dintre ele nuanta de la exterior nu este exact aceeasi  ca a produsului in sine :) poate ca le-as fi inlocuit capacele metalice care de altfel se fixeaza ok si n-arata rau dar as fi preferat unele de plastic I Don`t Know Why :)

Am ajuns la pret, doar 4.69$ m-au costat aceste 12 creioane de buze! Am facut o super afacere cu ele!
Vi le recomand si voua daca va doriti buze bine definite, ruj mai rezistent sau de ce nu, chiar sa le folositi pe post de ruj!
Daca si voi ati descoperit creioane pentru buze ieftine si bune va rog  sa-mi spuneti intr-un comentariu de la ce firma sunt acestea, cat costa, de ce va plac.
VA DORESC O SAPTAMANA MINUNATA!
Kisses & Be Beautiful!

7 comentarii:

  1. Superb. ....cred ca am sa comand si eu...pretul este foarte bun pentru 12 creioane.

    RăspundețiȘtergere
  2. cate ai, eu am doar 2 in dotare dar nici nu prea folosesc...

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase culori,una pentru fiecare culoare de ruj,si la un pret foarte bun ,sper ca sunt si de calitate,spre rusinea mea nu prea folosesc creionul pentru contur buze,zic ca daca folosesc ruj sau blos este suficient insa imi dau seama ca gresesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer nu m-am uitat la cosmetice pe site. Este o afacere buna! Ms de pont

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu folosesc, parca nu's ptr mine :)).

    RăspundețiȘtergere