Romwe Early Spring

Hello beauties,

Nu stiu cum e vremea la voi in oras insa eu m-am plictisit de ploi :( iarna nu-i anotimpul meu preferat dar da, iubesc perioada Sarbatorilor insa aceasta a trecut, ieri am strans bradul ( am facut si o scurta sedinta foto va voi arata pozele intr-un alt articol) si deja imi zboara gandul la primavara, warm weather, ghiocei, zambile :X
M-am bucurat sa descopar (deja) pe site-ul Romwe.com categoria ``Early Spring``, o categorie in care predomina imprimeul floral pe care eu il iubesc :X
romwe early spring










Cred ca toate stiti ca Rose Quartz si Serenity sunt culorile anului 2016, mie imi plac mult nuantele pastelate cum cestea doua si cu siguranta le voi introduce si-n garderoba mea;
Vreau sa va arat cateva articole vestimentare tare dragute in nuante de roz si albastru de la Romwe.com


spring rose & blue
Click pe imaginile de mai jos pentru mai multe poze/pret/marimi disponibile:
                         
                         
Sper ca macar una dintre aceste bluze/camasi/jacheta sa fie si pe placul vostru! Va doresc o saptamana minunata!
Kisses & Be Beautiful!



2 comentarii:

  1. sunt foarte frumoase sincer nu stiu pe care sa le aleg,ca imi plac toate

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu astept cu nerabdare zilele alea calduroase si cu mult soare sa pot face poze frumoase! Imi plac alegerile tale

    RăspundețiȘtergere