Black White Silver from CnDirect.com

Hello girls,

In ultimul timp am descoperit multe site-uri chinezesti printre care si CnDirect.com, un site unde gasit atat hainute ieftine ( sper sa fie si de calitate) cat si genti, bijuterii, accesorii (inclusiv pentru machiaj :D ). Inca nu am plasat o comanda pe acest site dar zilele acestea intentionez s-o fac, am wishlist-ul pregatit si vreau sa vi-l arat si voua.
In principiu vroiam o geanta si o camasuta sau o bluza alba/neagra dar nu ma pot decide, am gasit mai multe modele care-mi plac dar si jachete sau pensule pentru machiaj.
Acest site este partener cu Dresslink, iar de acolo am comandat in trecut 2 genti- pe una dintre ele o puteti vedea in articolul anterior - sunt super multumita de ea si de cum arata dupa jumatate de an de la prima purtare iar acum as vrea acelasi model dar alta nuanta-bej. 
La prima vedere preturile sunt extrem de mici insa transportul nu este gratuit ci se plateste pentru fiecare produs comandat in functie de greutatea si dimensiunile produsului dar chiar si asa, cu transport cu tot, produsele de pe site-ul CnDirect.com au preturi accesibile. In dreapta pretului gasiti optiunea  ``Estimate Shipping`` , dand click care va calculeaza pretul transportului inainte ca voi sa puneti produsul in cos. 


Pentru a va redirectiona spre fiecare produs in parte si a vedea marimile/culorile disponibile/ pretul click pe link-urile roz!

black & white


black & white cndirect


Click pe link-urile roz!




Geanta de mana alba / White handbag




Desi eram in cautarea unei genti albe/negre, am ajuns sa ma indragostesc de aceasta geanta argintie (este disponibila si pe negru, dupa cum puteti vedea in primul colaj). Nu am avut niciodata o geanta argintie si cred ca este timpul sa detin una mai ales ca in ultimul vreme am purtat foarte des o pereche de ghete argintii iar cele doua (geanta si ghetele) cred ca ar arata foarte bine impreuna :D
Am ajuns si la categoria Accessories  unde am pus ochii pe un set de pensule, o pereche de ochelari si o pensula pentru pudra/blush. Oricate pensule as avea nu-mi sunt de ajuns, mai ales ca apar tot timpul modele noi  pe care vreau sa le incerc. 
silver mood

 set pensule
Set pensule / Brush set 





Sper ca v-am inspirat cu wishlistul meu, voi ce ati alege/purta?


10 comentarii:

  1. Vai ce frumos ai organizat intreg articolul <3 La ce gusturi am eu...le-ai cam nimerit cu tinutele si accesoriile tale :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms frumos :* ma bucur ca suntem pe aceeasi lungime de unda ;)) Te pup & miss you!

      Ștergere
  2. imi plac foarte mult gentile si deja am gasit ceva ce imi place si sunt si eftine http://www.cndirect.com/new-korean-style-lady-pu-leather-handbag-shoulder-bag-messenger-purse-2.html dar si aceasta si lista continua http://www.cndirect.com/women-fashion-casual-leather-handbags-totes-purses-4-colors.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai gasit ceva pe gustul tau, a doua alegere a ta imi place f mult! :X Ms de vizita, pupici :*

      Ștergere
  3. Mmm Per total sunt multumita de site! Eu astăzi am dat a doua comanda ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte bine situl si gasesti de toate la preturi foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragut articolul!
    Imi plac gentutele alese de tine, dar nu numai acestea sunt dragute!
    Sunt curioasa despre calitatea produselor! :)Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. am inceput sa am o pasiune pentru camasa cu carouri si se si poarta

    RăspundețiȘtergere