Camera auto Tellur HD DVR si Selfie Stick Wireless Bluetooth

Hello beauties,

Cred ca toate ati auzit de Buzzstore.ro  o agentie de marketing participativ care ofera spre testare, gratuit, cele mai noi produse si servicii aflate pe piata. Daca doriti sa deveniti si voi lideri de opinie- BUZZeri si sa incercati gratuit diverse produse va invit sa va inscrieti Aici
Eu am participat pana acum la 3 campanii iar una dintre ele, BuzzTellur se apropie de final asa ca astazi vreau sa va impartasesc parerea mea despre doua dintre produsele testate.

Am primit 4 accesorii de care m-am bucurat atat eu cat si iubitul meu dar si ``pasagerii`` din masina noastra:

- Selfie Stick-ul Wireless Bluetooth
- Camera auto Tellur HD DVR
-Suportul de tableta Tellu
-Modulatorul FM auto Tellur  T844-C


Nu cred ca exista persoana care sa detina un smartphone dar care sa nu-si fi facut vreun selfie :) Selfie-urile sunt ``la moda`` , febra lor ne-a cuprins pe toti iar un selfie stick este de mare ajutor ; recunosc, in urma cu un an ma uitam ciudat la acest accesoriu insa de cand detin Tellur Tl7 -5w  pozatul a devenit mult mai usor si distractiv putand imortaliza cele mai haioase momente cu gasca de prieteni ( si reusind sa-i prind pe toti in cadru),  evenimentele din familie  sau o ipostaza romantica cu partenerul fara sa cer ajutorul altor persoane sa ne pozeze si sa strice putin din atmosfera :)) siii bineinteles poze pentru Instagram . 
Selfie stick-ul Tellur  are 23,5 cm lungime atunci cand este compactat si 181g fiind foarte usor de purtat in geanta. Cand se extinde, poate atinge lungimea de 105cm, mai mult decat suficient pentru a capta un cadru cat mai larg.
Este compatibil cu sistemele de operare Android (v 4.2.2) si ios (5.0.1)

Un mare plus este faptul ca acest selfie stick este wireless iar pe maner se afla un buton de declansare a fotografiei facand utilizarea acestui accesoriu extrem de usoara.
Imi place si ca in ``clema`` unde se aseaza telefonul incape  Iphone-ul 6,clema fiind reglabila si sigura, nu exista riscul ca telefonul sa cada; manerul este invelit in cauciuc pentru a nu aluneca;

Cand l-am primit avea bateria incarcata (vine insotit si de un cablu de incarcare dupa cum veti putea vedea in poza de mai jos) si a trebuit doar sa-l aprind (la baza dispune de un buton on-off), am deschis bluetooth-ul telefonului si l-am conectat la bluetooth-ul Tellur, extrem de simplu! 
Eu ma declar super multumita de acest accesoriu, ii acord 5stelute *****
Pretul lui variaza intre 29.9 si 59.9 lei in functie de magazin/oferte ; 

De la 5 stelute trec la un produs caruia ii ofer doar 3 *** si asta facand o medie intre modul in care functioneaza pe timp de zi si  calitatea imaginii pe timp de noapte si cred ca v-ati dat seama ca ma refer la  camera auto Camera auto Tellur HD DVR cu ecran LCD de 2.5’’ 
Trebuie sa recunosc ca iubitul meu a fost mai incantat decat mine de acest accesoriu ba chiar mi-a sugerat sa comandam o astfel de camera auto pentru a o oferi cadou unui prieten asa ca doamnelor, daca se apropie ziua sotului, fratelui, tatalui etc. iar acesta este pasionat de sofat & masina lui, accesoriile Tellur pot reprezenta cadoul perfect!
 Este usor de montat atat pe bordul masinii cat si pe parbriz, ventuza se fixeaza foarte bine datorita clemelor. Pentru a captura imagini in timpul mersului sau a filma clipuri pentru monitorizarea masinii in trafic, camera auto Tellur necesita un card de memorie SD/MMC (maxim 32 GB).




 Trecand peste toate aceste detalii tehnice vreau sa va spun ca pe timp de zi camera filmeaza ok, inregistreaza si audio , se incarca la bricheta masinii iar cablu de alimentare este destul de lung  ; avand o dimensiune mica nu incurca vizibilitatea/ nu ocupa prea mult spatiu.


Un mare plus este faptul ca are un meniu simplu de accesat asa ca sunt sigura ca si ``necunoscatorii`` vor folosi cu usurinta aceasta camera.
Pretul este destul de accesibil(variaza intre 89 si 109lei) de aceea pe timp de zi (tinand cont de raportul calitate/pret) camera auto Tellur merita 5 stele. 

Desi  are 6 Led-uri pentru night vision, calitatea imaginii pe timp de noapte este slaba :( ii acord doar doua stele si astfel facand o medie camera auto Tellur este o camera decenta, de 3 stele dupa parerea mea.



Sunt curioasa sa aflu cate dintre voi folositi selfie stick si daca vi se pare de ajutor acest accesoriu?! Considerati camera auto Tellur un cadou inspirat pentru domnii din viata voastra?




4 comentarii:

  1. selfie stick imi doresc si eu dar acum ca vad si camera mi se pare foarte utila, sa le folosesti cu spor in continuare

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu folosesc (mostly si pentru ca sunt pro light travelling), but never say never :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Camera mi se pare foarte utila. Selfie stick nu folosesc, dar cine stie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Selfie Stick este cel mai tentant dar nici la restul nu raman indiferenta! Sa le folosesti cu placere! Pupici

    RăspundețiȘtergere