NewChic.com Outfit Inspiration

Hello beauties,

Sunt 3-4 ani de cand prefer sa-mi cumpar online hainele dar pana acum cateva luni plasam comenzi doar pe site-urile romanesti (din afara comandam doar produse pentru make-up/pensule care nu se gaseau in tara) insa acest lucru s-a schimbat si am prins curaj sa comand chiar de pe site-uri chinezesti.
Pana acum nu m-a dezamagit niciun site chinezesc insa trebuie sa recunosc faptul ca acord o mare atentie detaliilor despre produs, dimensiunilor , pozelor si nu in ultimul rand review-urilor lasate de ``cumparatorii verificati``.
Un  site pe care l-am descoperit de curand este NewChic.com care comercializeaza atat haine pentru femei, genti, bijuterii, accesorii make-up cat si haine pentru barbati.
Aici am gasit multe articole vestimentare dar si genti pe gustul meu plus o pereche de bocanci cu imprimeu floral super cool.
Am pregatit pentru voi cateva outfituri, sper ca macar unul dintre ele sa fie pe placul vostru si sa va inspire. Astept sa-mi spuneti care este tinuta care va caracterizeaza cel mai bine?!

                                                                     
Outfit #1
new chic 4

Click pe link-urile roz!

3 comentarii:

  1. Deci gentile imi plac de la fiecare outfit :)) cat despre hainute cel mai tare imi place Outfit #4 in special Palton cu nasturi desi este nu-i chiar eftin :)si Outfit #1 sunt chiar pe placul meu,semanator cu ce port eu zi de zi (miha mihaela lavinia fb)

    RăspundețiȘtergere
  2. tinuta 4 mi se potriveste cel mai bine dar si restul sunt foarte dragute

    RăspundețiȘtergere
  3. Tinutele 3 si 5 sunt WOWW !!!!!!!!!!!!!!!! Nu stiu cum reusesti sa le combini asa misto dar ma dai pe spate! Imi faci pofta de shopping !!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere