White dress and silver jewelry

Hello beautiful!

Rochiile largi sunt preferatele mele in aceasta perioada, iar daca mai sunt si albe si contrasteaza / scot in evidenta bronzul cu atat mai bine  (by the way, sunt super incantata de autobronzantul Vita Liberata, l-am aplicat in urma cu 10 zile iar pielea mea inca este bronzata,in plus, imediat dupa aplicare am putut purta haine deschise la culoare fara ca acestea sa mi se pateze; urmeaza sa-i fac un review zilele acestea).

De la Romwe.com mi-am comandat o rochita alba, , super ``usoara`` si confortabila, perfecta pentru temperaturile de afara. In plus, imi place faptul ca nu este prea transparenta, lenjeria deschisa la culoare nu se observa deloc prin rochie iar cea inchisa se intrezareste foarte putin, ca o umbra; asta si datorita faptului ca rochia are pe sub si o captusala subtire.
Imi era teama ca-mi va veni prea scurta dar am avut noroc (poate si pentru ca sunt scunda) si este lungimea pefecta pentru mine - deasupra genunchiului; chiar nu obisnuiesc sa port rochii mai scurte de atat :) 
Rochia se calca foarte usor insa se si sifoneaza repede. Imi place decolteul larg dar si manecutele scurte; sunt pe deplin multumita de aceasta rochita!


Am ales s-o port cu o pereche de sandale cu talpa joasa, pentru a ramane in zona comfy.
Accesoriile purtate sunt noile mele achizitii de la Tinysand.com si anume un lantic cu dublu pandantiv (o jumatate din inimioara i-o voi darui mamei mele insa am vrut sa vezi cum arata pandantivul "intreg") si un charm/pandantiv sub forma de steluta(se poate purta in ambele moduri, la fel si jumatatea de inima; se potriveste perfect pe toate bradarile tip pandora/soufeel etc.).
Sunt confectionate din argint 925, si arata impecabil! Ti le voi prezenta mai in detaliu intr-un alt articol. Pana atunci iti las un cod de reducere: " LUIZA10" , pe care sa-l introduci pe site-ul Tinysand.com daca doresti sa plasezi o comanda, iar astfel vei beneficia de un discount de 10%





Am purtat / I wore:
Rochie  Romwe / Romwe dress - Link  AICI / HERE 
Ochelari Amiclubwear / Sunglasses - Link AICI / HERE
Charm steluta Tinysand.com / Tinysand star charm - Link AICI / Here
Lantic cu pandantiv Tinysand.com / Tinysand  neklace - Link  AICI / HERE 
Sandale random 


Lasa-mi un comentariu si spune-mi parerea ta despre aceasta rochita dar si despre bijuterii! 
Kisses & Be beautiful! :*




3 comentarii: