Apa de toaleta Vanilie Neagra de la Bottega Verde

Hello, beautiful!

Despre brandul Bottega Verde ti-am mai vorbit in urma cu putin timp (daca ai ratat articolul te invit sa-l recitesti: http://goo.gl/ZIcqPA) cand iti recomandam sa incerci  rujurile lichide din portofoliul acestui brand ( sunt m i n u n a t e  rujurile!). 
De la Bottega Verde am avut ocazia sa testez si o apa de toaleta, subiectul  articolului de astazi. Iubesti vanilia? Atunci cu siguranta te vei indragosti de acest parfum misterios, usor picant, senzual si seducator ! 

Descrierea oficiala:

`Feminin si misterios este o simfonie de senzualitate si finete care lasa pe piele o aroma calda de Vanilie neagra, un parfum in care se combina seducator note fructate si vibratia florilor. Un parfum elegant si cald care dezvaluie eleganta din natura fiecarei femei. Un amestec de senzulaitate si note dulci, care lasa imbraca pielea in acorduri de vanilie neagra si fructe.``

Aroma: note de varf: flori de vanilie, lapte de cocos, boabe de cafea; Note de mijloc: fructate, florale: tuberoze, flori de heliotrop, piersica si zmeura; Note de baza: mosc, patchouly, malt, coaja de vanilie si lemnoase.


Multe din notele acestui parfum nu mi se par foarte sesizabile, nasul meu detectand  doar vanilia, notele lemnoase si putin din aroma tuberozelor.
 Este un parfum dulce - picant si foarte seducator ( eu iubesc vanilia ) pe care-l port seara (nu cred ca se potriveste ziua, cand temperaturile sunt foarte ridicate; ar fi ``too much``). 

Daca siajul ar fi fost mai mare cu siguranta as fi fost mult mai des intrebata ce parfum folosesc deoarece chiar miroase  foarte foarte bine; insa nu este genul de parfum care atunci cand intri intr-o incapere ii da pe toti pe spate, ci se simte discret(doar persoanele care stau foarte aproape de tine il vor simti si il vor complimenta).

La capitolul persistenta   i-as acorda nota 7 deoarece rezista aproximativ 4 ore pe pielea mea insa daca ma urmaresti de mai mult timp, poate-ti amintesti ca-ti spuneam ca aceeasi problema o am cu absolut toate parfumurile, inclusiv de la branduri renumite ( cel mai peristent parfum mi-a rezistat pe piele 6-7 ore); ph-ul meu este problema :( 

Faptul ca-l detin in varianta  de 30 ml. si datorita desingnului sticlutei, am putut sa-l pot si in geanta si sa-l reaplic atunci cand am simtit nevoia.
Stricluta este micuta si draguta, transparenta, avand imprimat pe ea  flori de vanilie stilizate dar si numele parfumului ``Vaniglia Nera`` si brandul Bottega Verde. Mie personal imi place mult ambalajul, are in dotare un pulverizator care funtioneaza perfect, auriu, la fel ca si capacul.
La baza sticlutei se gaseste un sticker de unde putem afla codul produsului, cantitatea, valabilitatea (36 de luni de la deschidere) si tara unde este fabricat parfumul - Italia, evident! 

Daca si tie iti place vanilia, trebuie sa incerci acest parfum! Mai ales acum cand se gaseste la un pret redus cu 43% ! Il poti comanda de aici: http://goo.gl/o8kQN2 ! In plus, daca folosesti codul " BEAUTIFUL " beneficiezi de o extra reducere de 10% 

Iar asta nu e tot! La fiecare comanda (indiferent de valoarea totala),  Bottega Verde iti ofera un cadou :D  (la alegere dintre un sapun, un gel de dus, crema de maini).
Comenzile de peste 100 lei beneficiaza de transport gratuit! 
Pe cei de la Bottega Verde ii gasesti si pe Facebook: https://goo.gl/lVg7kS
te invit sa le dai un like! :D
Iti doresc o saptamana minunata!!
Kisses & Be Beautiful!


2 comentarii: