Colorful long sleeve shirt


Hello, beautiful!

Saptamana aceasta, intr-o seara racoroasa mi-am scos din dulap o camasa colorata, super cool de la Dresslink.com; am primit-o in urma cu aproximtiv o luna insa manecile lungi ale camasii m-au tinut la distanta de ea, pana acum cateva zile cand am putut s-o port fara niciun "disconfort".
Combinatia de culori (de la albastru la mov/roz/galben) m-a atras maxim, am ales-o si datorita croielii/lungimii iar materialul este unul destul de bun.


Am ales s-o port cu o pereche de pantaloni scurti, tenisi si geanta argintie; poate parea  o combinatie ciudata insa I really like it. Mi se pare cool!





Imi place gulerul si faptul ca la spate se inchide cu ajutorul unui fermuar, astfel fiindu-mi foarte usor s-o imbrac chiar si atunci cand sunt machiata fara riscul de a o murdari.

Deoarece am purtat-o seara mi-a fost destul de greu s-o pozez insa cu siguranta ti-o voi mai prezenta (probabil in toamna) in alte combinaii (abia astept s-o port si cu fusta).
Pretul mi se pare unul foarte bun, isi merita banutii for sure, insa daca-ti place si vrei s-o comanzi, am pentu tine vouchere care te vor ajuta s-o achizitionezi la un pret si mai mic:
Luiza01 (reducere de  2USD ,cand valoarea totala a comenzi depaseste 20USD )
Luiza02 (reducere de  3USD ,cand valoarea totala a comenzi depaseste 30USD)
Luiza03(reducere de  5USD ,cand valoarea totala a comenzi depaseste 50USD)

O poti comanda de aici: http://goo.gl/9RXhw7

O duminica frumoasa iti doresc!

Kisses & Be beautiful! :*

Un comentariu: