Realash intensificator de gene - rezultate finale

Hello beauties,
Nu-mi vine sa cred cat de repede zboara timpul, parca ieri va anuntam ca incep sa folosesc intensificatorul pentru gene Realash insa au trecut 4 luni de la prima aplicare (AICI  gasiti primul meu articol/mai multe detalii despre Realash) si este momentul sa va arat rezultatele obtinute.

In primele 2 luni am aplicat intensificatorul de gene zilnic (am omis doar cateva seri) si am fost incantata de rezultat(click AICI pentru a afla rezultatele obtinute dupa o luna si jumatate) apoi l-am aplicat mai rar, la 2-3 zile pentru mentinerea rezultatului(nu am procedat foarte corect, indicat este sa folositi realash zilnic timp de 3 luni dupa care sa-l aplicati o data pe saptamana)

Genele mele au devenit mai puternice, mai dese si mult mai lungi, las pozele sa vorbeasca de la sine!
Realash este incolor si inodor, se aplica foarte usor(dureaza doar 1 minut) si cel mai important aspect este faptul ca mie nu mi-a cauzat neplaceri,usturimi, mancarimi etc. 
Este testat dermatologic si oftalmologic avand in componenta doar ingrediente naturale de inalta calitate:
Aloe, D-panthenol, Colagen, Colagen + Elastina, Proteina Silk Hidrolizata, Acid Hialuronic, Extract de Mango, Extract de flori de Bitter Orange, Extract de Sabal Palm, Diclor Dihidroxi Difluor Etilcloprostenolamid, Extract de Pomegranate, Extract de Papaya, Extract de Marigold, Coada Calului, Extract de Flex si Trestie sau Obligeana si Biotiniol Tripeptida 1.
Incercati-l cu incredere, este 100% sigur, eu vi-l recomand cu mentiunea ca trebuie sa aveti rabdare si sa-l aplicati zilnic in primele 3 luni.

PS: Acum aplic rimelul intr-un singur strat iar rezultatul ma multumeste pe deplin!

Intensificatorul de gene Realash se poate comanda de aici: www.realash.ro ; Pe site-ul oficial gasiti raspuns la orice intrebare legata de acest produs!
Voi ce produse folositi pentru cresterea genelor/sprancenelor? Va tenteaza Realash?

3 comentarii:

  1. se vede bine rezultatul, genele sunt mai lungi

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de ce spuneai ca nu se vad rezultatele,dar eu spun ca genele tale sunt mai alunngite. Cat de puternice sunt,asta tu stii mai bine. Dar eu cred ca sunt,pentru Ca si ale mele sunt! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am spus ca nu se vad rezultatele ci ca la mine rezultatul nu este la fel de woww ca la tine :)
      Genele mele sunt mult mai puternice/rezistente fata de cum erau inainte de inceperea tratamentului cu realash, defapt acesta este primul efect pe care l-am observat chiar dupa primele 2 saptamani :X

      Ștergere