Mi-am dorit o schimbare si am apelat la Lensa.ro

De cele mai multe ori atunci cand isi doresc o schimbare de look majora, femeile au ca prima optiune schimbarea nuantei de par, a lungimii parului sau a coafurii. O astfel de schimbare poate fi reusita sau poate aduce si efecte negative precum deteriorarea firului de par sau pur si simplu nu se regasesc in noul look. Am patit-o si eu, din bruneta m-am vopsit blonda iar parul mi s-a detoriorat dramatic, a trebuit sa tund din el mai mult de 30 cm iar partea cea mai proasta a fost ca desi ``nu-mi statea urat`` blonda, pur si simplu nu eram eu...nu am putut sa ma obisnuiesc cu schimbarea si am revenit dupa scurt timp la brunet.

De curand am simtit din nou nevoia unei schimbari majore insa de data aceasta am apelat la cea mai usoara si deloc ``riscanta`` metoda de a-mi schimba infatisarea si am ales lentilele de contact Adore de la Lensa.ro in nuanta Aqua, o nuanta care dupa parerea mea ma schimba total :D


Adore (un brand italienesc) este o colectie special creata pentru lentilele de contact. Lentilele sunt fabricate printr-un proces tehnologic inovator care garanteaza stabilitatea culorii si care ofera un confort absolut de durata.

Adore Bi Tone Aqua sunt lentile de contact colorate albastre trimestriale - 90 purtari (2 lentile/cutie).

Adore ofera privirii tale un aspect unic si natural pe durata intregii zile.
Bi-Tone: Combinatia de cele 2 culori va ofera un aspect unic si natural.
Lentile care pot fi purtate zilnic sau ocazional timp de 3 luni.

Caracteristici:
Raza de curbura: 8.6 mm
  • Continut de apa: 38%
  • Diametru: 14 mm
  • Material: Hema (hidrogel)
  • Producator: Eyemed Technologies
  • Model: Adore Bi Tone Aqua
  • Perioada Utilizare: 90 purtari
  • Potrivire: Ochi deschisi, ochi inchisi, ochi foarte inchisi.
Lentilele de contact nu se poarta in timpul somnului.
In perioada in care nu sunt purtate, acestea se tin in solutie de intretinere.
Aceste lentile dispun de certificatele de calitate 'CE', 'ISO 9001' si aviz Ministerul Sanatatii .
Lentilele au fot ambalate in cele 2 recipiente de unica folosita(sigilate) pe sunt este inscriptionate nuanta si numarul lotului/termenul de valabilitate al lentilelor(in cazul in care nu sunt desigilate).
In momentul de fata pe site-ul Lensa.ro este valabila oferta 1+1 - la achizitionarea oricarei perechi de lentile Adore primiti gratuit o solutie de intretinere de 100ml + un suport pentru lentile.
 Caracteristici:
 Solutie multifunctionala de intretinere pentru lentile de contact moi, insumand intr-un singur flacon functiile de curatare, dezinfectare, pastrare, clatire, umezire.
  • Excelent efect antibacterian
  • Indeparteaza depunerile de proteine, de lipide si de calciu
  • Efect dovedit in lupta impotriva Acanthamoeba
  • Recomandat si purtatorilor de lentile de contact cu ochi sensibili
 Rezultate clinice: Eficienta acestei solutii de intretinere este certificata si de testele efectuate pentru obtinerea autorizatiei FDA.
 
Performanta clinica pentru purtatorii de lentile de contact moi.

Am primit si un sticker magnetic cu mesajul : ``Nu uita sa zambesti in fiecare zi!``, foarte dragut gest din partea celor de la Lensa.ro
Experienta mea  cu aceste lentile:

Incep prin a va spune ca ultima data cand am purtat lentile de contact a fost in urma cu 6-7 ani; atunci am ales nuante asemanatoare cu Aqua (cele pe care le port azi) dar din pacate nu pareau atat de naturale ca cele Adore de la Lensa.ro
De aceea inainte de a-mi alege nuanta lentilelor Adore, le-am cerut sfatul celor de la Lensa.ro spunandu-le ca am ochii caprui si mi doresc o pereche de lentile indeajuns de ``opaca`` incat sa-mi schimbe nuanta ochilor DAR CARE SA AIBA UN ASPECT NATURAL iar ei mi-au sugerat Aqua. Contactati-i cu incredere, va asigur ca va vor raspunde la orice intrebare/nelamurire!

Purtand in trecut lentile de contact, le-am aplicat foarte usor deoarece nu am avut acea teama de a-mi ``atinge pupila`` pe care o au multe dintre persoanele care incearca sa-si aplice lentile de contact pentru prima data.Credeti-ma, se aplica foarte usor, atat timp cat aveti mainile curate, nu vi se poate intampla nimic rau! Eu obisnuiesc sa privesc putin in sus, cu inelarul sa trag de pleopa inferioara in jos iar cu degetul aratator sa aplic lentila. Intotdeauna aplicati lentilele inainte de a va machia!!!
Nu m-au deranjat absolut deloc,sunt foarte confortabile, nu mi-au obosit ochii, m-am obisnuit foarte repede cu ele!
Toate bune si frumoase pana in momentul cand a trebuit sa le dau jos :)) Trebuie sa recunosc ca in acest punct mi-a fost putin teama, deoarece aveam unghii false foarte lungi si groase si a trebuit sa incerc de 3-4 ori sa prind lentilele cu buricele degetelor, dar chiar si asa am reusit fara sa-mi irit ochiul (aceasta a fost prima experienta, apoi am reusit sa-mi scot lentilele de la prima incercare-chiar si cu unghii false, iar in momentul de fata - cand nu mai am gel pe unghii - scoaterea ambelor lentile dureaza extrem de putin).
Dupa ce-mi scot de exemplu lentila dreapta, o tin in palma si o ``clatesc`` cu o picatura de solutie pentru intretinere (deoarece e posibil ca atunci cand o dau jos s-o ating de gene/fardul de pe pleoapa inferioara si sa ramana pe ea ``reziduuri cosmetice``) apoi o introduc in suportul pentru lentile (ale carui capace sunt inscriptionate cu s-stanga respectiv d-dreapta) le care l-am umplut in prealabil cu aceeasi solutie de indretinere. Atentie - schimbati solutia din suport de fiecare data cand purtati lentilele!!!
Sunteti curioase sa vedeti cum arata nuanta Aqua pe ochii mei? :D Tananananammm...
Lumina artificiala - cu blitz
Lumina naturala - fara blitz
Close-up -lumina naturala- fara blitz
Dupa cum puteti vedea, in lumina naturala nuanta Aqua arata foarte natural. exact cum mi-am dorit :X
Va vorbeam la inceputul articolului despre schimbarea de care aveam nevoie, ce spuneti?Am obtinut-o cu aceste lentile? Timp de 3 luni (perioada de valabilitate a lentilelor de la deschidere) in fiecare zi cand imi doresc sa arat ``altfel`` pot apela la aceste lentile fara nici un risc sau efect ireversibil :D

Lentilele mele Adore sunt cosmetice, nu se pot purta in timpul somnului si nu au dioptrii insa pe site-ul Lensa.ro puteti gasi si lentile cu dioptrii, lentile cu o valabilitate foarte mare (care se schimba la 1 an) sau foarte mica (cu inlocuiere zilnica), ochelari de soare si de vedere.
Pe mine ma atrag foarte mult si lentilele din gama Big Eyes care fac sa para ochii mai mari si mai stralucitori :X 


Daca va tenteaza lentilele de contact insa nu stiti ce nuanta/gama sa alegeti, nu ezitati sa-i contactati pe cei de la Lensa.ro printr-un mesaj pe pagina lor de Facebook sau la adresa de email  comenzi@lensa.ro ori la urmatoarele numere de telefon:
0735 061 112 (Vodafone)

  • 0749 478 012 (Orange)
  • 0765 687 226 (Telekom)

Orar: Luni-Vineri - 09:00-17:00.
Pretul lentilelor Adore Bi-Tone Aqua este de 115 lei si pot fi comandate de aici: Lensa.ro/bi-tone-aqua. Eu vi le recomand, se simt foarte confortabil pe ochi, au un aspect natural iar pretul (lentile cu 90 purtari/3luni+solutie+suport) mi se pare unul foarte bun!

12 comentarii:

  1. Super schimbare, si mie îmi plac lentilele lor <3, iti sta foarte bine. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata, chiar imi doresc si eu sa incerc lentile de contact mai demult vroiam sa schimb culoarea(asta inainte sa am probleme cu vederea) acum as vrea si sa imi inlocuiesc ochelarii cu lentile care mi se par mult mai comode

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar arata foarte bine si natural aceasta nuanta; renunta la ochelari si incearca cu incredere lentilele de contact, pe site-ul Lensa.ro sunt sigura ca vei gasi exact ceea ce-ti doresti (in plus, le poti cere si lor sfatul)! Pupici :*

      Ștergere
  3. O schimbare majora daca ma intreb pe mine :) Iar brunetele cu ochi albastri sunt niste aparitii atat de rare incat minuneaza de fiecare data :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca se observa schimbarea ;)) cred ca am facut o alegere buna apeland la lentilele in detrimentul vopsirii parului intr-o nuanta mai mult mai deschisa (asa cum am facut in trecut si nu mi-a placut)

      Ștergere
  4. Te prind taaare bine lentilele astea :D Eu sunt cam neindemanatica atunci cand vine vorba sa imi lipesc gene, sa imi pun lentile, sa imi "COTROBAI" prin ochi :))) dar tre' sa recunosc ca o schimbare de genu' si mie imi face placere sa obtin :D Eu am purtat lentile mov intr-o perioada <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* :* :* Daca reusesti sa invingi teama chiar poti aplica lentilele de contact foarte usor ;)) Mov nu am purtat niciodata dar ma tenteaza :D

      Ștergere
  5. mi-ar placea sa incerc lentile de contact,ca sa mai scap de grija ochelarilor. dar inca nu m-am hotarat

    RăspundețiȘtergere
  6. Te prinde bine culoarea, îmi place.

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow sunt superbe si iti sta ffff fain cu ele.
    Esti lovely😍

    RăspundețiȘtergere