BornPrettyStore - un site de care m-am indragostit

Hello beauties,

Dupa ce am plasat prima comanda pe site-ul BornPrettyStore.com (vedeti aici ce am comandat) nu ma mai pot abtine, am un wishlist foarteee lung si imi place foarte mult faptul ca au transportul gratuit.

Sunt super incantata de aceste gene false  primite in urma cu 2 saptamani, le-am aplicat si clientelor care nu mai folosisera gene false pana la momentul respectiv si isi doreau un model foarte natural, care sa nu se simta pe pleoape:


Genele din par de ponei sunt extrem de moi, lungi si dese si i le-am aplicat unei cliente mai indraznete:
Acest model se gaseste acum pe site la un pret redus 3,99$ (8,67$ fiind pretul intreg), merita sa le incercati!

Daca de gene am fost foarte incantata(click aici pentru mai multe poze cu genele), m-am hotarat sa incerc si o oja si un model tare dragut de water decals asa ca am plasat o noua comanda si peste doua saptamani imi va ajunge  (la posta vamala).


Am ales nuanta #13 si acest model de water decals:
Cred ca voi optine o manichiura foarte draguta cu aceste doua produse :X
Am mai comandat si aceasta carcasa pentru telefon:
Un inel pentru sora mea ( e innebunita dupa bijuteriile  sub forma de cheia sol, casti, placa de mixat, sau orice are legatura cu muzica):
Si un set de 3 pensule plate:
Astazi si maine( 3 si 4 septembrie) toate seturile de pensule se gasesc la jumatate de pret!!!
In cazul in care doriti sa achitizionati produse care nu sunt reduse, introduceti codul  TYYG10 si optineti o reducere de 10%.

Eu abia astept sa primesc produsele prezentate mai sus, pe voi ce va tenteaza?


11 comentarii:

  1. Uuuu ce de bunatati, am ridicat si eu o comanda de la ei, sunt super produsele, urmeaza cat de curand un articol :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au multe bunatati pe site iar wishlistul meu e ft lung :))
      Astept sa vad ce ti ai comandat :*

      Ștergere
  2. La primul machiaj....maroul acela fff cald din coltul extren e cumva Ethereal (sau cum ii zice) de la Melkior? :D E splendid intre machiajul :D Is misto toate produsele prezentate de tine :D Imi plac pensulele !!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :* Nu mai stiu ce am fard am folosit in coltul extern (ori melkior ori din paleta chocolate bar de la too faced). Mie mi-a placut mini setul de 10 pensule de la ei de aceea mi am mai comandat 3, sper sa fie la fel de bune :D

      Ștergere
  3. Ce dragute sunt primele gene false! :)
    Si eu am gasit multe bijuterii pe acest site: coliere, inele...nu mai zic placute pentru unghii and so on! :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au de toateee;si mie mi plac foarte multe modele de placute de la ei dar pt placute imi mai trebuie si oja si stampila asa ca am lasat-o pentru urmatoarea comanda, wishlist-ul meu chiar e lunnnggg :))
      :* :* :*

      Ștergere
  4. mi-am comandat si eu de pe sit mai demult, chiar au preturi accesibile si tot timpul au oferte tentante

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumoasa este husa pt tel!
    Eu sunt obsedata de huse:)))
    Niciodata nu am prea multe! Le ador!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu o curiozitate, ca orice persoana care nu prea stie multe detalii despre cum se obtine o manichiura mai deosebita. Acele modele pentru unghii se folosesc impreuna cu oja pe care ai ales-o? Se lipesc pe unghii, sau cum se procedeaza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceste ``water decals`` sunt niste stickere care se umezesc in apa apoi se aplica pe unghii (nu necesita lipici).In functie de model, preferinte, se pot aplica peste orice tip de oja (nu neaparat cea pe care am ales-o eu) sau chiar pe unghia naturala fara oja, aplicandu-se apoi un lac transparent. Modelul de water decals prezentat mai sus fiind in totalitate opac il voi pune pe 2 unghii( direct, fara oja sub) iar pe celelalte unghii voi aplica doar oja, de aceea am spus ca voi obtine o manichiura deosebita cu aceste 2 produse :)
      In acest click poti vedea cum se aplica:
      https://www.youtube.com/watch?v=xD16glJAUek
      Sper ca ti-am fost de folos!

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns, chiar mi-a fost de mare folos!

      Ștergere