Rowenta Brush & Straight Premium Care

Good morning beauties,

Long time no see! Fiind prima postare pe blog din acest an vreau sa va urez  si aici"La multi ani!", 2018 sa fie un an plin de realizari si voie buna!

Anul trecut a fost pentru mine un an "decent", insa daca as fi descoperit mai devreme produsul pe care vreau sa vi-l prezint astazi, cu siguranta 2017 fi aratat altfel...sau cel putin  eu/parul meu ar fi aratat altfel šŸ˜ƒ

Detineam atat placa cat si ondulator sau perie rotativa insa dupa fiecare utilizare imi simteam parul din ce in ce mai uscat,aspru, fara viata! Serios, ma simteam o "criminala" de fiecare data cand imi indreptam/ondulam parul pentru ca efectiv il distrugeam vizibil...asa ca am inceput sa folosesc toate aceste aparate rar, doar la evenimente speciale, o data la 2-3 luni! Prinsesem frica de ele!Tin foarte mult la par si imi doresc sa fie cat mai healthy!

In urma cu o luna am primit o placa de par  Rowenta premium care Brush & Straight a carei descriere m-a atras foarte mult:
 "Coafura perfecta nu a fost niciodata mai usor de obtinut!
Cu rowenta premium care brush & straight te bucuri de un look natural si un par sanatos si stralucitor. Peria integrata din par natural indreapta perfect, mentinand volumului parului, pentru o coafura supla, flexibila si plina de vitalitate!
Temperatura optima de 170°c pastreaza intacta rezistenta parului, pentru o coafura superba si un par sanatos de la radacina pana la varfuri.
Combinatia dintre generatorul de ioni si invelisul exclusiv cashmere keratin cu ulei de argan protejeaza parul, lasandu-l fin, stralucitor si usor de coafat.
Ecranul lcd permite reglarea cu precizie a temperaturii intre 130°c si 200°c in functie de tipul de par si de coafura dorita. Placile mobile asigura o presiune uniforma, puternica asupra suvitei de par, indiferent de grosimea acesteia, completand astfel actiunea de indreptare pentru un rezultat perfect dintr-o singura miscare.
Premium care brush & straight de la rowenta ofera rezultate eficiente si coafuri pline de viata!"


Sa fie chiar asa? Yes, it is! Am folosit-o deja de 4-5 ori si n-am simtit o degradare a parului, iar asta pentru mine este cel mai important aspect! Din contra, atunci cand am parul indreptat cu  Rowenta Brush &  Straight Premium Care, acesta este stralucitor si pare sanatos!

Un par ca al meu,  foarte lung, des, usor ondulat - mai mult frizzy nu este usor de imblanzit! Unde mai pui ca e gras la radacini si uscat la varfuri; Cosmar! ;deci  cu vechea placa de par indreptatul dura o vesnicie! Trust me, cu Rowenta Brush & Straight nu mi se mai pare o corvoada sa-mi indrept parul deoarece pot sectiona parul in suvite mai groase  ca sa castig timp si chiar si asa noua mea placa indreapta parul dintr-o miscare! Trebuie sa mentionez ca o tin setata la 170 de grade si este super eficienta fara sa arda parul!


Apropo de castigat timp, mi se pare ca aceasta placa se incalzeste instant (dureaza doar 15 secunde sa ajunga la temperatura pe care o setezi) avand si afisaj al temperaturii, Lcd,  iar un alt detaliu care-mi place este cablul de alimentare cu sistem rotativ 360grade, care usureaza manevrarea placii.

 Rowenta Brush & Straight are si o masura de siguranta, in cazul in care de exemplu uitati placa in priza, aceasta se stinge dupa o ora de inactivitate; in plus, are o "clapeta" cu ajutorul careia placile raman blocate una "lipita" de cealalta pentru o depozitare in siguranta;

Eu va recomand cu drag aceasta placa, mai ales acum ca se gaseste la reducere pe mai multe site-uri (pretul variaza intre 185lei si 300lei)!




Spuneti-mi daca va tenteaza sau ce placa folositi voi pentru indreptarea parului si sunteti multumite!

Kisses & Be beautiful! šŸ˜˜šŸ˜˜šŸ˜˜


#rowenta #placadepar #buzzrowenta #haircare #brushandstraight


2 comentarii:

  1. In ultima perioada am inceput sa folosesc placa de par din ce in ce mai des, eu am placa Remington de care sunt foarte multumita si tot asa o tin si eu setata la 170. Imi place foarte mult cum arata placa Rowenta si chiar ma tenteaza.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deocamdata nu ma tenteaza nici o placa de par. Astept ca gasesc un remediu impotriva caderii parului si atunci imi voi cumpara o placa.

    RăspundețiȘtergere