Ziaja Goat`s Milk - Milk + Toner


 Despre brandul polonez Ziaja am citit foarte des in ultima perioada si mi-a captat atentia datorita review-urilor pozitive din blogosfera, a preturilor mici si a gamei variate de produse pentru ingrijirea tenului, parului, corporala.
  In Polonia Ziaja  a luat nastere in urma cu 25 de ani (fiind o afacere de familie creata de  medici farmacisti) si a ajuns leader de piata (in tara de origine) cu vanzari anuale de peste 57 milioane unitati ( peste 68 milioane euro).
Ziaja isi propune sa ofere produse de foarte buna calitate, sigure si eficiente la preturi atractive(iar eu cred ca si reuseste - cel putin cu produsele pe care le-am testat eu) asa ca ma bucur ca acest brand a inceput sa fie din ce in ce mai popular si la noi in tara;

 Va spuneam mai sus ca unul dintre motivele datorita caruia Ziaja mi-a captat atentia este diversitatea produselor ( in Polonia Ziaja detine-n portofoliu mai mult de 900 de produse iar pe plan international oferta lor cuprinde 200 de produse) structurata in peste  20 de game fiecare avand la baza un "ingredient cheie" - principal( lapte de capra, unt de cacao, ulei de masline, ulei de argan,extract din frunza de manuka, hydro-retinol,unt de trandafir, unt de iasomie,  sofran, castravete, aloe, galbenele, cocos, unt de portocala etc.) adresate atat copiilor ( gama Ziaja kids cu ingrediente delicate cu pielea si ambalaje foarte dragute si atractive si arome "delicioase") cat si persoanelor cu ten matur 60+ ( gama cu sofran stimuleaza reinoirea celuara,reduce ridurile, ofera fermitate si creste elasticitatea pielii) sau domnilor(Ziaja men-gama destinata barbatilor de toate varstele, regenereaza, netezeste si fortifica pielea avand ca ingredient principal uleiul natural extras din "luffa cylindrica" si vitaminele E, C, B3, B6, B5; gama contine gel de dus, sampon si gel de dush 2 in 1,lotiune de corp, crema de fata, after-shave, antiperspirant); In concluzie, brandul Ziaja ne sta la dispozitie cu produse de ingrijire in functie de toate necesitatile aici incluzand si produse pentru igiena intima, protectie solara, anticelulitice.

 Pentru a va face o idee in privinta preturilor va spun ca acestea incep de la 8-9lei si ajung pana la maxim 30 de lei;

Un mare plus este faptul ca Ziaja a eliminat din produse toate substantele iritante si comedogenice iar conservantii sunt redusi la minimul necesar.

Primul produs care mi-a atras atentia si pe care l-am folosit pana la ultima picatura este Milk + Toner din gama Goat's milk.


Gama Goat`s milk are ca ingrediente principale proteinele din laptele de capra + vitaminele A, E si provitamina B5 ;  este conceputa pentru pielea uscata si predispusa la riduri imbunatatind elasticitatea pielii, regenerad-o si protejand-o de efectele daunatoare ale radicalilor liberi, intarziand imbatranirea pielii; deasemenea hidrateaza si hraneste pielea, produsele din aceasta gama avand o consistenta bogata, cremoasa ;

Ambalaje produselor din gama Goat`s milk sunt de culoare alba iar pe mine personal ma duc cu gandul la curatenie, puritate, finete si bineinteles la lapte de capra datorita siglei gamei care infatiseaza o caprita.


Laptele demachiant + tonic Ziaja este ambalat intr-un tub/sticluta dintr-un plastic maleabil; detine 200 ml de produs care se dozeaza prin orificiul din capac;desi initial am crezut ca nu este o modalitate prea reusita de dozare gandindu-ma ca-mi va fi greu sa scot  toata cantitatea de produs se pare ca m-am inselat si chiar am reusit sa folosesc acest demachiant pana la ultima picatura.

 Mirosul este foarte placut insa greu de descris, la fel ca si ambalajul ma duce cu gandul la ceva pur, curat si parca are "ceva" din sapunul Dove in varianta clasica.

Demachiantul are o consistenta usoara, deloc grasa, cremoasa. In contact cu tenul, produsul devine usor lichid, ca laptele.

Ingrediente:

In perioada in care am inceput sa folosesc acest demachiant ma confruntam cu multi "monstruleti"  si-mi era teama sa incerc produse noi insa ma plictisisem de apa micelara Bioderma, vroiam sa revin la lapte demachiant si m-am riscat putin si am castigat alegand Ziaja goat's milk - milk + toner.
A devenit favoritul meu de la prima utilizare in primul rand pentu modul in care imi simteam tenul dupa demachiere: curat, hidratat, foarte catifelat, il simteam de parca mi-as fi aplicat o crema/masca scumpa.
Textura este lejera, nu lasa tenul uleios insa lasa senzatia ca v-ati aplicat o crema hidratanta (nu pot s-o numesc "pelicula", nu este deranjanta din contra, it is a bless for the dry skin!).
Atunci cand folosit acest produs pentru demachierea unui machiaj lejer, de zi cu zi (la care nu am utilizat produse "grele"",waterproof) l-am aplicat pe dischete demachiante si  a eliminat cu brio orice urma de machiaj; insa atunci cand a fost vorba de machiaj waterproof am obtinut rezultatele dorite aplicand demachiantul direct pe fata(nu pe dischete) si masandu-l bine bine dupa care am l-am sters cu dischete demachiante umezite cu apa(sau imbibate in lotiune tonica/apa micelara)
Nu mi-a agravat "starea monstruletilor", intre timp(perioada in care am folosit acest produs) am reusit sa scap de ei :)
 Pretul acestui lapte demachiant + tonic este de aproximativ 13 lei (200ml), mie mi se pare un pret foarte bun si va recomand cu drag acest produs!

Am testat si mostrele cremei de zi si lotiunii de corp din aceeasi gama si as vrea sa va spun prima impresie despre acestea:
 Ambele au mirosul asemanator cu cel al laptelui demachiant si texturi lejere care se absorb rapid in piele.
``Crema hidratanta de Zi cu Lapte de Capra - Complexul de proteine din LAPTELE DE CAPRA este bogat in ingrediente naturale nutritive si antioxidanti care protejeaza impotriva imbatranirii premature. Vitaminele A, E si
Provitamina B5 previn deshidratarea tenului si aparitia de noi riduri. Textura usoara se absoarbe rapid in piele, fara a lasa
urme grase. Tenul devine suplu si revitalizat. Contine filtre UV pentru un plus de protectie solara``

Imi place cum se simte pe ten dar mai ales cum arata fondul de ten aplicat peste aceasta crema ; am trecut aceasta crema pe wishlist alaturi de cea protectoare cu ulei de argan  (care este mai grasa), oscilez intre cele doua (pe cea cu argan am testat-o la fel, in varianta mostra);
Pretul acestei creme este de aproximativ 15 lei (50ml)
 Lotiunea hidratanta pentru corp se absoarbe rapid in piele si nu lasa pelicula uleioasa sau lipicioasa, m-am putut imbraca imediat dupa aplicare. Hidrateaza pielea si o lasa subtil parfumata(mirosul nu persista prea mult si dupa cum va spuneam mai sus, este asemanator cu cel al cremei de zi si al demachiantului, un miros placut de pe care-l asociez cu curatenia); Imi place aceasta lotiune insa o prefer pe cea din gama Cocoa Butter despre care urmeaza sa va vorbesc intr-un alt articol.
Pret: 15 lei (400ml) 


Produsele Ziaja se gasesc in farmacii independente. plafare dar si online ; pentru mai multe detalii (sau chiar pentru a comanda) il puteti contacta pe facebook pe unicul distribuitor si importator Ziaja in Romania - Face Bucharest.



Girls, daca aveti tenul uscat incercati cu incredere laptele demachiant Ziaja din gama Goat`s Milk!

Sunt curioasa sa aflu care sunt produsele Ziaja testate de voi si ce-mi recomandati sa mai incerc! Kisses & Be Beautiful



2 comentarii:

  1. Am si eu o crema pentru fata tot cu lapte de capra <3 Miroase incredibil de bine si ta-taaam: are aceeasi consistenta ca si produsele tale din cate observ :D Imi place maxim ideea background-ului tau :D Ce bine da pe langa produs <3 Mi-ai facut o pofta nebuna de baie in lapte (cum facea si Cleopatra :P). Pupici !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. din gama asta nu am incercat nimic mai ales ca este din gama pentru ten uscat normal

    RăspundețiȘtergere