Yves Rocher - Oferta lunii martie!


Cred ca toate dintre voi ati aflat ca luna aceasta Yves Rocher ofera cadouri tentante ; in functie de suma totala a comenzii pe care o plasati,puteti primi aceste cadouri:

-pentru o comanda sub 39 ron Yves Rocher ofera acest ceas negru,elegant (cand am plasat eu comanda aceasta oferta nu era disponibila)



Majoritatea gelurilor de dus pe care le folosesc sunt de la Yves Rocher,imi plac foarte mult; luna aceasta am ``reusit`` sa le consum pana la ultima picatura de aceea mi-am ``refacut stocul`` :)

Am ales doua din gama Jardins du` Monde : Lamaie verde din Mexic (a devenit favoritul iubitul meu care este innebunit dupa mirosul lamailor) si Floare de tiare din Polinezia -preferatul meu -dulce,exotic,vanilat asemanator cu gel de dush Monoi de Tahiti pe care tocmai l-am terminat.
Din gama Bio am ales Prospetime Aloe Vera Bio -cu un  farfum subtil protejeaza pielea impotriva  deshidratarea lasand-o supla si caifelata;si gelul de dus nutritiv cu ulei de argan;

De Sarbatori am achizitionat majoriatea produselor din Editia de Carciun cu mure si cacao si portocala fara sa sa le incerc pe cele cu pere si caramel;De atunci mi-a ramas gandul la crema de dus si ma bucur ca luna aceasta nu am mai ezitat si am comandat-o; 

Luna aceasta am incercat pentru prima data un blush Yves Rocher; nu mi se pare extrem de pigmentat asa ca incarc pensula cu o cantitate mai mare de produs ( sau  folosesc o cantitate mica si il aplic in doua straturi) dar nici nu ma deranjeaza foarte tare aceste lucru;imi place textura lui si nuanta roz-peachy naturala;

Inainte de a plasa comanda primise un email cu o oferta in plus fata de cele prezentate pe site si anume : cel mai scump produs din cos ( fara bulina verde si fara reducere) la doar 25 lei cu conditia ca totalul comenzii sa fie de minim 109lei! Eu mi-am ales parfumul Neroli (50 ml pretul intreg 195 lei), acesta fiind primul meu parfum  de la Yves Rocher (am facut ``cunostinta` cu el vara trecuta) si care mi-a placut foarte foarte foarte mult!


Ce cadouri mi-am ales? Bineinteles rimelul meu preferat Volum Vertiginos si parfumul Quelques notes d`amour!

Voi ati profitat de oferta lunii martie?Daca n-ati facut-o,inca mai aveti timp cateva zile...ca o sugestie: rujul absolut este la pretul de 29lei, vi-l recomand!
Luna acesta cei de la Yves rocher s-au intrecut pe sine; cred ca am platit aproximativ 120 lei - pentru 5 geluri de dus,un blush, doua parfumuri si un rimel - este o oferta de nerefuzat!


Un comentariu: