Favoritele lunii februarie!



Vremea urata din luna februarie (si faptul ca am `reusit` sa racesc de 2 ori intr-o luna) mi-a cam taiat cheful de a realiza si purta machiaje elaborate asa ca luna trecuta m-am machiat ocazional si am adoptat un stil cat mai natural.


Am continuat sa folosesc fondul de ten Healthy Mix  Serum de la Bourjois ( dintre toate pe care le detin acesta arata cel mai bine pe tenul meu uscat).Luna trecuta mi-am achizitionat pentru prima data paleta de corectoare Makeup Studio si-mi place foarte mult, ii voi face un review in curand.



De cand s-a lansat rimelul Volum Vertiginos de la Yves Rocher l-am recumparat de 3 ori. Este favoritul meu de cateva luni bune si nu cred ca-l voi inlocui cu altul prea curand; in schimb am inlocuit adezivul pentru gene duo Ardell cu cel de la Atelier Paris si va recomand si voua sa-l incercati.Aplicarea genelor false folosind acest adeziv a devenit mai usoara si mai rapida.
Desi imi plac mult paletele Iconic de la Makeup Revolution in ultima perioada uitasem de ele(datorita faptului ca mi-am achizitionat/testat/folosit mai multe farduri profesionale)asa ca luna trecuta mi-am propus sa le folosesc mai des preferata mea fiind Iconic 3.
Tot in luna februarie `am scos de la naftalina` si acest acest produs de la Kiko - Glow touch lips&cheek; eu il folosesc doar pe buze(se poate folosi si ca blush) - este cremos(perfect pentru buzele uscate),cu un miros delicios si nuanta aceasta de nude este preferata mea(105-analogic nude);v-am mai vorbit despre acest produs aici 
Tot pentru buze am folosit foarte des si creionul in nuanta Soft berry de la Essence.Atunci cand aplic doar creion pe toata suprafata buzelor neaparat il setez cu pudra si obtin un aspect mat si o rezistenta indelungata.

Parfumul preferat a fost Gucci Rush. Multe persoane il considera prea puternic eu insa il ador!Este un parfum unic,oriental, dulce, feminin,sexy,te faci remarcata cand il porti; as putea spune ca este si putin afrodisiatic; pe langa faptul ca miroase s.u.p.e.r.b este si foarte persistent!


Voi ce produse ati folosit cel mai des in luna februarie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu