Melkior Matte Stain - nuanta SERENE


Hello beauties,


SAVE THE DATE 15.11.2017, la ora 10, Melkior lanseaza 6 nuante noi de ruj lichid, Matte Stain!


Eu am testat in premiera una dintre cele 6 nuante, "Serene" si m-am indragostit de ea!
 Nu doar nuanta m-a cucerit ci si produsul in sine; aplicatorul de buna calitate o data introdus in tub scoate cantitatea de ruj necesara unei aplicari si pentru ca rujul este super pigmentat chiar nu este nevoie sa reintroduci aplicatorul in tub si sa mai adaugi un strat.

Rujurile Matte Stain de la Melkior au o valabilitate de 6 luni de la deschidere si contin 7 ml. de produs.
Va spun cu mana pe inima ca este "Serene" este nuanta mea preferata pe care o port zi de zi; detin rujul acesta de 2 zile insa este foarte foarte asemanator cu "Burnt Spice" de la Mac pe care l-am recumparat de 2 ori pentru ca intr-adevar l-am purtat zilnic si am reusit sa-l consum pana la ultima picatura!
DECI..."Burnt Spice" este detronat de "Serene,  deoarece ambele sunt pigmentate, rezistente la transfer, se simt cofortabil si  rezista la fel de bine pe buze insaaaa  rujul lichid Melkior este muuuult mai ieftin fata de cel de la Mac si are si 2ml in plus ( rujurile lichide Mac costa 107 lei pe cand un ruj lichid Melkior costa doar 49 lei).
Revin cu o poza in care sa va arat cat de asemanatoare sunt cele doua nuante!
Pe cat de mult imi place "Serene" pe atat de tare m-a suparat nuanta cand am incercat s-o pozez pentru ca difera foarte mult de la o lumina la alta! In pozele de mai sus rujul era proaspat aplicat, nu se uscase complet - dupa ce se usuca se mai inchide putin iar lumina era naturala, de interior!
Uscat complet, lumina naturala de interior( in poza aceasta nuanta este foarte aproape de realitate)
Outdoor direct sun light
Outdoor cloudy light 

V-am dezorientat? 😂 Nuanta "Serene" chiar e "tricky"! 
In urmatorul colaj, poza din stanga jos mi se pare cea mai aproape de realitate!
Anyway, cred ca stiti toate ca rujul arata diferit de la o persoana la alta, in functie de pigmentatia buzelor! 
"Serene" e perfecta ca nuanta de zi cu zi dar si cu un smokey eyes!
Nu uitati ca miercuri dimineata, la ora 10, apare pe site
Astept parerile voastre, va doriti aceasta nuanta?
Daca nu este pe placul vostru, va las un mic "preview" al celorlalte nuante care urmeaza sa se lanseze!

Kisses & Be beautiful!😗


4 comentarii:

  1. Îmi place foarte mult nuanța ta de ruj ��, chiar este pe placul meu și care mi s-ar potrivi perfect. Și ție îți stă foarte bine cu acestă nuanța.
    Oricum, toate nuanÈ›ele sunt frumoase. ��❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am nuanta WILD, e un rosu tare frumos insa nuanta ta e superba!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. excelenta nuanta... si imi mai place una... sau mai multe :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am cuvinte ca sa-ti spun cat de mult imi place aceasta nuanta. Superba.

    RăspundețiȘtergere