Me now generation II lip gloss & Miss Carolyn lipstick - PrettyStore.ro

Am fost super incantata cand am descoperit pe site-ul PrettyStore.ro rujurile Me Now Generation II la doar 10lei/buc. (astfel nu am fost nevoita sa le comand din afara si sa astept 2-3 saptamani sa le primesc sau de la diverse fete de pe Facebook care le vand la 25-35lei/buc.).
Pe acest site puteti gasi cosmetice (de la branduri precum Gabrini, Farmasi), accesorii pentru make-up (pensule, buretei), oje clasice si semipermanente, extensii clip on etc, la preturi foarte mici.
Rujurile lichide Me now generation sunt extrem de populare pe Youtube, cred ca multe dintre voi ati auzit de ele. Multa lume le lauda si le descrie ca fiind foarte pigmentate si rezistente, in plus au un pret mic asa ca mi-au atras atentia;

Descrierea oficiala:
``Luciul de buze adopta o textura MATA. Confortabil de purtat, nu usuca buzele si le confera un aspect deosebit, mat. Formula intens  pigmentata, culori intense, acoperire perfecta de la prima aplicare.``
Imi place ambalajul subtire, sub forma de ``eprubeta`` din plastic transparent prin care se poate observa nuanta.
Aplicatorul este unul obisnuit, cu buretel, care face aplicare usoara si uniforma nefiind nevoita sa folosesc o pensula. Se incarca cu o cantitate mica de produs deci trebuie introdus de 2-3 ori dar astfel nu se face risipa de produs, orificiul nu se murdareste in exterior, produsul nu se prelinge pe ambalaj.
Consistenta este cremoasa iar mirosul foarte putin sesizabil ( eu il percep usor fructat), nu persista deci cred ca nu poate deranja nici cel mai sensibil/pretentios nas.

Cantitatea este de 4,4 grame si are un termen de valabilitate foarte mare: 5 ani de la data fabricatiei (data este inscriptionata pe un sticker aplicat pe ambalaj, alaturi de numarul nuantei si gramaj).
Nuantele pe care le detin sunt: 22, 03, 05 ;
Desi se numesc lip gloss, aceste sunt de fapt rujuri lichide care atunci cand se usuca complet au un aspect mat.Toate cele 3 nuante sunt foarte pigmentate si se aplica usor si uniform rezistand ore-ntregi pe buze.
#05
#03
#22 
Primul lip gloss pe care l-am aplicat pe buze a fost in nuanta 22 si mi-am zis wowww, e prefect, pigmentatia de nota 10, rezistenta la fel, pretul foarte mic insa cand am testat si nuantele 05 si 03 am realizat ca acestea au un minus (care poate fi remediat) - lipesc buzele intre ele! Am incercat mai multe variante pentru a remedia acesta problema ( am aplicat balsam peste, lip gloss transparent insa acestea reduc longevitatea produsului pe buze, rezistenta la transfer si bineinteles schimba finishul din mat in glossy) iar cea mai eficienta metoda este aplicarea unei pudre translucide (in cantitate mica pentru a nu schimba nuanta rujului).Aplicand pudra buzele nu se mai lipesc intre ele si rujul rezista foarte foarte mult pe buze (chiar si fumatoarelor :)) )
PS: Rujul in nuanta #22 chiar este perfect! :D

Le puteti achitiona de aici : http://prettystore.ro/index.php?route=product/product&path=64_82&product_id=486  pentru doar 10lei/buc. Pe site sunt disponibile in 16 nuante, sunt sigura ca veti gasi cel putin o nuanta pe placul vostru!Eu mi-am trecut pe wishlist nuanta #30, un true nude si nuanta #24 un peachy-pink sidefat!

De la PrettyStore.ro, pe langa rujurile lichide Me Now, am mai incercat si 2 rujuri baton Miss Carlolyn.
Descrierea oficiala:
``Un ruj rezistent la transfer  ce nu se demodeaza niciodata, potrivit pentru tot timpul anului. Gasesti cu usurinta nuanta potrivita ce iti ofera culoarea dorita  totul pentru un aspect natural si luminos sau sexy si vibrant.Acest ruj cu textura mata este extrem de rezistent (24 ore) si nu usuca buzele.``

Carcasa rujului este confectionata din plastic lucios, negru cu baza transparenta prin care se poate observa cu usurinta nuanta rujului iar capacul este negru mat cu sigla si denumirea produsului inscriptionate pe el.


Consistenta acestor rujuri este foarte asemanatoare cu cea a balsamurilor colorate; nu sunt ``buttery``ci putin dure dar aluneca usor pe buze.
De mult nu am mai folosit rujuri fara miros, cum este cazul acestora Miss Carolyn.

Ingrediente:
Gramaj: 3.8g.
Termen valabilitate: 4 ani de la data fabricatiei.
Nuantele sunt inscriptionate pe un sticker lipit pe baza rujului, eu detin #111  si #M112
Desi in descrierea oficiala finish-ul acestor rujuri este prezentat ca fiind unul mat, eu nu sunt de acord cu acest lucru. Pigmentatia difera de la o nuanta la alta dupa cum puteti vedea in poza urmatoare (in aceasta poza rujurile sunt aplicate intr-un singur strat):
Nuanta #111 nu este la fel de pigmentata ca #M112 si necesita aplicarea in mai multe straturi pentru a obtine buze colorate intr-o nuanta intensa.

#111
#M112

Aceste rujuri nu sunt rezistente la transfer insa rezista foarte bine pe buze, dupa aproximativ 2 ore luciul dispare iar nuanta se estompeaza putin, insa buzele raman foarte pigmentate (din acest motiv si datorita consistentei acestoru rujuri le-as numi lip stain-uri) pana la demachiere.
Nu usca buzele ba chiar se simt placut, ca atunci cand aplicati un balsam colorat!
Pret: 15lei/buc. Sunt disponibile in 47 de nuante si pot fi achizitionate de aici: http://prettystore.ro/index.php?route=product/product&search=ruj&product_id=498

Pentru a fi la curent cu noutatile/reducerile de pe site-ul PrettyStore.Ro va invit sa le dati un like pe Facebook ! 

Eu am pus ochii si pe ojele semiperamanente (se gasesc disponibile in 48 de nuante la pretul de 25lei/buc.)si fardurile Me now generation care costa doar 6lei/buc.

Va tenteaza vreunul dintre aceste produse?

6 comentarii:

  1. ce frumoase sunt nuantele rujurilor lichide!!!
    trebuie sa intru si eu pe acest site...sa vedem ce tentatii mai gasesc! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place maxim cel mov :),sau asa il vad eu <3. pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. ce culori minunate:) Sa le porti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. desre me now am tot citit, deci imi trebuie <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu le ador !!! Sa stii ca cel rosu pe care il detin e mai putin pigmentat decat restul. PLUS: am uitat sa iti zic ca mi-am marit colectia :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai plătit taxa de transport??

    RăspundețiȘtergere