Bijuterii din argint Tinysand.com


Hello, beautiful!

Nu mai e niciun secret faptul ca iubesc bijuteriile din argint si ca am facut o pasiune pentru bratarile cu chaRm-uri; pe cele pe care le detin ti le-am prezentat pe blog in nenumarate randuri, de fapt..."colectia mea de charm-uri" a inceput sa se micsoreze deoarece am mai oferit  din charm-uri prietenelor ;asa ca zilele trecute, cand am descoperit pe Facebook o reclama la site-ul Tinysand.com, am intrat sa "analizez oferta", sa vad ce preturi au fata de brandurile competitoare dar nu in ultimul rand am fost curioasa sa vad ce modele detine in portofoliu Tinysand.com .

Dupa ce-mi trecusem pe wishlist 10-20 charm-uri (pentru mine) m-am gandit sa caut "ceva" si pentru mama mea... keep in mind faptul ca eram la stadiul de wishlist cand acest set de 2 lantisoare cu pandantiv, mama-fiica, mi-a facut cu ochiul si m-am decis sa plasez o comanda.
Pe langa faptul ca imi place foarte mult ideea acestor lantisoare, trebuie sa recunosc ca m-a incantat si pretul! Am profitat de reducerea de 50% si cred ca am facut o afacere buna, tu ce zici?

Mi-am mai comandat ceva din categoria "Necklace"  si anume aceasta steluta  pandantiv / charm (se poate purta atat la gat ca si pandaniv cat si pus pe bratara) . Am avut norocul sa-l cumpar si pe acesta la un pret redus! 


Si acum sa revin la wishlist :)) Lista mea de dorinte este foarteeee lungaaaa si incerc sa-mi stabilesc "prioriatile" iar acestea ar fi cateva stoppere. I really need some stoppers! Detin doar un stopper si chiar am nevoie de inca 2-3.
Aceste trei modele mi se par deosebite :X

Si daca tot e free sa visez, mi-am trecut pe lista de dorinte si aceasta bratara:
Mi se pare super feminina, draguta romantica, finuta & so on... In plus, asa cum ai putut observa in poza atasa mai sus, detin un cod de reducere de 10% , asa ca daca iti doresti o bratara, un charm ori vreun lantisor de la  Tinysand.com PROFITA DE O EXTRA REDUCERE INTRODUCAND CODUL LUIZA10 !

Ce spui de aceste charm-uri "love related"? Mie imi plac foarte mult in primul rand pentru ca sunt sub forma de inimioara dar si pentru ca iubesc pietricelele si nuantele de roz/mov.



Toate aceste charm-uri sunt confectionate din argint 925 iar in poze par foarte bine finisate. Abia astept sa primesc produsele comandate , sunt foarte curioasa de cat de bine arata in realitate, de cat de calitative sunt (mai ales in comparatie cu celelalte branduri ).
Revin cu mai multe detalii ! 
Kisses &  Be BEAUTIFUL! 



5 comentarii: