Tenisii slip on - comozi, versatili, in trend!

A fost dragoste la prima vedere!
 Doar cateva secunde mi-au fost de ajuns incat sa spun I need this in my wardrobe!
Si n-a durat mult pana cand extazul meu s-a transformat in dezamagire...am observat ca marimea 36 nu exista! A se face diferenta intra a nu fi in stoc si a nu exista la acest model  marimea 36! 
Pentru ca imi doream cu ardoare acesti tenisi m-am riscat si mi-am luat marimea 37 (pe site fiind maimea 6) gandindu-ma ca poate am noroc si nu voi arata ca o ratza in ei :) sau... daca ghinionul se tinea scai de mine pana la final si chiar nu puteam purta marimea 37 i-as fi oferit surorii mele si tot m-as fi bucurat de ei vazandu-i la ea in picioare.

Am stat 3 saptamani cu gandul la ei pana cand am primit coletul de la NewChic.com (la posta vamala) ; Abia am asteptat sa-i probez si... Lucky me! Cred ca datorita modelului `slip-on`cu varful ``pointy`` mi se potriveste marimea 37.Ii simt lejeri ( clar nu ma strang :)) ) dar nici nu inot in ei. 

Tenisii slip on sunt in trend de 2-3 ani insa pana acum nu am mai purtat un atfel de model( nu stiu de ce) si imi pare rau ca am asteptat atat pana sa incerc acest tip de incaltaminte ; 

Sunt super super comozi si versatili, ii poti asorta cu orice, incepand de la fuste si pana la jeansi, tenisii poate completa usor orice tinuta.
 Dupa o zi lunga in care alergi cu ei incaltata in stanga - dreapta, ajungi acasa si realizezi ca ti-au fost un ajutor de nadejde . Sunt extrem de comozi,  nu simti acea senzatie de "arsura" in talpi (sunt sigura ca stii despre ce vorbesc, sigur ai patit asa si tu).Talpa acestora este rezistenta dar totodata moale, placuta in momentul in care pasesti.

Sunt bine lucrati si chiar daca au facut cateva ``cute`` (i-am purtat intens de cand i-am primit) sunt sigura ca vor trece proba timpului.

Modelul ales de mine cu varful usor ascutit imi place foarte mult iar de combinatia negru, alb, argintiu nici nu mai vorbesc! 

Geanta / Handbag - AICI / HERE
Tenisi / Sneakers - AICI / HERE

 M-am indragosit iremediabil de acesti tenisi de la NewChic.com si chiar intentionez sa-mi mai comand o pereche , de data aceasta alba. 
Tu porti astfel de incaltaminte? Iti place acest model? Viziteaza site-ul si sigur vei gasi ceva pe gustul tau iar daca te hotarasti sa plasezi o comanda introduce codul `` 20off1570 ``pentru o reducere de 20% !

Kisses & Be Beautiful! :*

12 comentarii:

  1. Si mie imi plac mult tenisii Slip-on :D
    Imi plac tare mult ai tai, seamana cu unii de la Stradivarius din colectia de anul trecut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca mi s-a mai zis asta :)) Am fost intrebata daca sunt Stradivarius! Eu n-am fost pe faza anul trecut, nu i-am vazut dar am cautat modelul pe google si intr-adevar sunt extrem de asemanatori.

      Ștergere
  2. Ador nu doar tenisii ci intreaga tinuta, cum i-ai asortat + geanta (stii ca geanta imi place mult :P ). Ma bucur ca nu innoti in ei :D Eu am avut balerini de genul, cu varf ascutit si recunosc: m-am simtit ciudat cu ei incaltata dar dau super fain in picioare, sunt chic :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms draga mea :* Ma bucur ca-ti place tinuta! Eu nu ma simt ciudat cu ei dar atrag cam multe priviri si nu prea-mi place mie sa fiu in centrul atentiei :)) Am tot fost intrebata de unde ii am deci chiar fac furori cu ei :))) Pupici :*

      Ștergere
  3. Ce draguti sunt,imi plac,arata f bine.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte dragut, eu nu am nici o preche dar ma tenteaza sa imi achizitionez

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi spune ca ai ramas desculta! :D
    Sunt draguti slipp-on-ii :D
    Desi nu-mi placeau inainte, acum vreau si eu o pereche, insa simpli...si cu botul rotund!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Nu esti singura care a crezut ca am ramas desculta! Dar la cat de mare e geanta...au incaput lejer in ea cand i-am scos la pozat !
      Nici mie nu mi-au placut in urma cu 2-3 ani insa acum sunt fana slip-onilor :)) Pupici :*

      Ștergere
  6. Acest tip de tenesi nu sunt genul meu dar dupa ce i-am vazut la tine au inceput sa imi placa. Se vad foarte frumos pe picior. Imi place si geanta! Sa le porti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  7. Tenesii sunt bestiali. Cred ca la primul salariu imi comand si eu o pereche. Te pup

    www.fashionwithcriss.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere