Produse in teste - Realash, Tea Tree Oil, CelluBlue, MaYam, Yves Rocher, Batiste


Produsele cosmetice & pentru ingrijirea corporala sunt una dintre marile mele pasiuni; Sunt foarte entuziasmata de fiecare data cand imi achizitionez/primesc un produs nou si abia astept sa-l testez si sa va impartasesc parerea mea.
In momentul de fata testez atat produse pentru ten, gene, par cat si pentru corp.
Zilele trecute am primit gratuit de pe pagina RadioZU o mostra de sampon uscat Batiste.

``Ce este samponul uscat? Samponul uscat Batiste este un produs - sub forma de spray - care reimprospateaza si revitalizeaza parul intre doua spalari de par, fara nici un pic de apa.Este de mare ajutor atat in cazul parului normal, care trebuie spalat o data pe saptamana cat si in cazul parului gras, care ar trebui spalat in fiecare zi/ doua zile.e langa efectul sau de baza, de a elimina grasimea de pe par, acesta da si un plus de volum parului.``

L-am folosit o singura data si desi m-a speriat initial deoarece chiar daca l-am  aplicat de la o distanta de 30cm mi-a lasat pe par o pelicula alba,dupa ce l-am masat bine aceasta pelicula a disparut iar parul a capatat volum si a aratat ca proaspat spalat deci chiar functioneaza!

De doua saptamani folosesc aproape zilnic uleiul Tea Tree de la Thursday Plantation Romania .L-am aplicat pe cosuri/bubite si le-a uscat foarte repede.L-am folosit de cateva ori pentru ingrijirea danturii.Acest ulei 100% pur din arbore de ceai are numeroase beneficii/intrebuintari despre care am sa va vorbesc mai pe larg intr-un alt articol.

In ajutorul luptei mele cu celulita a venit ventuza CelluBlue.
``CE ESTE CELLUBLUE?
Cu ajutorul CelluBlue poți imita gesturile cunoscutului masaj anti-celulitic de tip “palpare-rulare”. 
Această tehnică de masaj este eficientă și recunoscută pentru eliminarea celulitei și a aspectului de coajă de portocală. Datorită funcției de sucție vei obține rezultate impresionante în doar câteva săptămâni. CelluBlue poate fi utilizat în cazul tuturor tipurilor de celulită, indiferent de originea acesteia: probleme la nivelul țesutului conjunctiv, procese inflamatorii din organism, tulburări hormonale, regim alimentar incorect etc.``

Eu aplic gelul anticelulitic de la Yves Rocher, il masez cu mainile pana se absoarebe in piele (intra in piele destul de repede) apoi folosesc un mix de uleiuri vegetale Mayam(Argan, Macadamia, Rosa Mosqueta, Avocado,Germeni de grau) recunoscute pentru proprietatile de regenerare, tonifiere a pielii, ajutand si la ameliorarea aspectului vergeturilor.Dupa aplicarea mixului de uleiuri ``plimb``ventuza Cellublue 5-10minute pe fiecare zona cu probleme, datorita uleiului aceasta aluneca foarte bine fiind usor de utilizat; chiar imita gesturile masajului anti-celulitic si spre surprinderea mea durerea este suportabila.Revin peste o luna cu rezultatele/parerea mea despre aceasta ventuza!


Despre Realash v-am vorbit in urma cu o luna si jumatate exact cand am inceput sa-l folosesc pentru prima data (CLICK AICI pentru a vizualiza acel articol).
Acum ma aflu la jumatatea perioadei de tratament pentru gene cu Realash iar rezultatele au inceput sa apara!
Am folosit intensificatorul de gene Realash zilnic ( in 6 saptamani cred ca am omis doar de 2-3 ori sa-l aplic), seara, dupa demachiere;
 L-am aplicat intr-un strat subtire la baza genelor superioare...Nu mi-a cauzat iritatii,mancarimi sau alte probleme.
Dupa primele 2-3 saptamani primul efect pe care l-am observat a fost ca genele mele erau mai ``rezistente``si nu-mi mai cadeau ``din senin`` sau la demachiere.
Desi nu mi parea mult imbunatatit aspectul genelor mele, atunci cand aplicam rimel rezultatul era mult mai frumos decat inainte de inceperea tratamentului.
 Astazi, cand am facut cateva poze pentru a va arata diferenta before&after Realash, am realizat ca efectul este vizibil chiar si fara rimel(click pe poza pentru a o mari)
Revin peste 6 saptamani cu rezultatul final al tratamentului Realash!
    Inainte de inceperea tratamentului cu Realash                        Dupa 6 saptamani

Voi ce produse noi ati descoperit in aceasta perioada?

Un comentariu: