The beginning...

HELLO!

To blog or not to blog?Cred ca multe dintre voi v-ati pus aceasta intrebare...Eu astazi m-am decis sa "sparg gheata" gandindu-ma ca nu am nimic de pierdut daca va impartasesc putina mea experienta in materie de make-up, beauty, life-style, handmade...

De curand m-am inscris la un curs de make-up si am inceput sa-mi "construiesc" starter-kitul despre care doresc sa va vorbesc astazi in prima mea postare.

Farduri, rujuri, glossuri am avut dintotdeauna... dar ce-mi lipseau cu desavarsire erau pensulele asa ca am plasat o comanda pe http://www.cosmetic-style.ro/ si mi-am achizitionat pensulele pe care le-am considerat cele mai importante,un buretel "miraculos" si alte produse pe care le puteti vedea in poza si pe care vi le voi prezenta pe parcurs.




1.Miracle complexion sponge -Real Technique
    
 
 2. Expert face brush -Real Techniques
  

3.Travel essentials -Real Techniques
        

4.Your eyes starter set -Real Techniques
 

  5.Pensule blending si trasat linii -Cosmetic Style




 6.Shader-crease E47 -Sigma


Revin cu parerea mea despre fiecare produs...pana-n momentul de fata preferatele mele sunt: pensula pentru blending Cosmetic Style(cea cu parul alb),buretelui chiar mi se pare miraculos si singura pensula Sigma pe care o detin..pentru pliu.
Va multumesc pentru timpul petrecut pe noul meu blog,daca doriti detalii despre un produs anume sau sa va spuneti parerea despre unul dintre produsele postate de mine va rog simtiti-va libere sa-mi lasati comentarii!

“Coming out of your comfort zone is tough in the beginning, chaotic in the middle, and awesome in the end...because in the end, it shows you a whole new world !!
Make an attempt..”
― Manoj Arora, From the Rat Race to Financial Freedom                                           

2 comentarii:

  1. Woow cate bunatati, si mie imi pace fondul de ten revlon colorstay, il folosesc de cv timp, pensulele pt ochi de la Rt mi le doresc si eu ♥♥♥ sa le foloseati sanatoasa toate.

    RăspundețiȘtergere