Un par hidratat si stralucitor cu Gama HYDRA de la Helen Seward

Hello beauties,

Multumita Elenei - www.bysunshine.com - si Mondo Kosmetik  de aproximativ o luna am introdus 3 produse noi in rutina mea de ingrijire a parului si anume samponul, masca si fluidul hidratant din gama Hydra de la Helen Seward.

Inainte de a primi spre testare aceste produse trebuie sa recunosc ca nu stiam prea multe despre brandul Helen Seward insa  documentandu-ma am aflat ca este un brand profesional folosit in saloane
ale carui produse DIN FERICIRE  pot fi comandate printr-un mesaj privat pe pagina de facebook Mondo Kosmetik


Spun din fericire deoarece unul dintre cele 3 produse m-a cucerit de la prima aplicare si as vrea sa-l achizitionez in varianta full size. Este vorba despre fluidul hidratant, un produs pe care l-am folosit zilnic si-mi place foarte mult. Parul meu este vopsit si foarte uscat la varfuri iar produsele din gama Hydra mi se potrivesc perfect.

Fluidul hidratant este recomandat parului vopsit/tratat chimic/ subtire pentru a mentine culoarea cosmetica si a proteja firul de par impotriva agresiunilor externe.
Ambalajul este realizat din  plastic semi-transparent prin care se poate observa produsul in sine -lichid bifazic, dotat cu un pulverizator care ajuta foarte mult la dispersia eficienta a produsului fara a face risipa .
Culoarea intrezarita prin ambalaj este roz iar mirosul este unul placut, fructat( se mentine pe par aproximaiv 2-3 ore).
Promite sa  ofere stralucire si docilitate parului SI CHIAR ``SE TINE DE CUVANT`` lasand parul stralucitor dar mai ales moale, hidratat, usor de pieptanat, deloc ``frizzy``.
Imi place foarte foarte mult! Un alt aspect care m-a cucerit este faptul ca nu necesita clatire! De obicei imi spal parul la un interval de 4-5 zile  (atunci cand nu fac sport/sauna/nu folosesc produse de styling), m-am ``chinuit`` putin sa-l pot ``invata`` asa si nu vreau sa-l dezvat de aceea incerc sa gasesc produse care sa-l hidrateze, ``cuminteasca/aranjeze`` fara sa-l imbacseasca si sa fiu nevoita sa-l spal la 2 zile asa cum probabil o faceti multe dintre voi. Fluidul hidratant Helen Seward este exact ce am nevoie, imi ofera hidratare instanta.
Se poate aplica atat pe parul umed (dupa baie, inainte de uscare) cat si pe parul uscat inaintea coafarii; trebuie agitat inainte de folosire pentru ca cele doua faze sa se amestece bine!

Masca din gama Hydra pe am primit-o s-o testez are 75 ml ( de fapt, toate produsele primite de la Elena si Mondo Kosmetika sunt in varianta travel size de 75 ml) si este ambalata intr-un tub tip ``pasta de dinti`` insa este disponibila si in varianta de 250 si chiar 500ml.

``Folosita in special pentru tratamentul parului foarte deterorat, colorat/tratat.O masca hidratanta cu un efect imbunatatit de conditionare, ofera rehidratare profunda, redand aspectul matasos si stralucirea parului colorat si foarte deteriorat, avand in acelasi timp si proprietati antistatice excelente.Ofera de asemenea o protectie superioara anti-imbatraire si anti-oxidare a culorii cosmetice.

Mod de folosire: dupa ce ati spalat si uscat parul in prosop, aplicati crema pana la varfuri. Distribuiti produsul folosind un pieptene, lasati sa actioneze 5-10 minute, apoi emulsifiati si clatiti cu apa calduta``.

Consistenta este una cremoasa, iar  mirosul fructat - asemanator cu cel al fluidului hidratant. Am observat aceleasi efecte obtinute cu fluidul hidratant si anume: lasa parul moale, stralucitor, hidratat si usor de coafat.



``O formula cosmetica hidratanta bogata ce ofera curatare delicata si profunda a parului colorat si tratat, respectand in totalitate culoarea cosmetica. Actiunea sa protectiva specifica incepe odata cu ELIBERAREA CONTROLATA  a Vitaminelor A, C si E oferite de Complexul ACE.Acest produs imbunatateste aspectul matasos al parului si docilitatea, redandu-i stralucirea.Folosit in special dupa un tratament de colorare: pH-ul acid al formulei reechilibreaza pH-ul parului, stabilizand culoarea``.

Scalpul meu este extrem de sensibil si un singur sampon ma tine departe de matreata sau alte probleme ale scalpului(culmea, samponul respectiv nu este unul prea bland).
Desi imi doresc sa-l schimb si am avut numeroase tentative, sunt nevoita sa revin la el...mi-a parut foarte rau ca samponul Hydra de la Helen Seward nu s-a impacat prea bine cu scalpul meu  (asta patesc cu orice alt sampon cu exceptia celui de care nu mai pot sa ``scap``) si mi-a provocat matreata asa ca l-am folosit doar o data pe scalp si inca o data doar pe lungimea firelor de par evitand radacinile.

Desi n-a fost pe placul scalpului meu, pe lungimea parului mi-a placut deoarece este bland, nu usuca parul - puteam sa-mi trec mana prin parul ud destul de usor chiar si inainte de a aplica masca (e posibil ca la aceasta ``performanta`` sa fi contribuit si fluidul hidratand care deja se afla-n par - eu aplicandu-l zilnic),mi-a curatat eficient parul - cu exceptia scalpului - si miroase foarte placut.

Va recomand aceste produse, in special preferatul meu Fluidul Hidratant pe care eu intentionez sa-l achizitionez in varianta de 200ml ( e genul de produs pe care mi-l doresc in cantitati industriale sau ma visez ``facand baie in el`` :))  )

2 comentarii:

  1. interesanta gama, eu am avut alta gama dar le-as incerca pe toate

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am produsele pt par Helene cu argan si sunt extra hiper mega incantata de masca si ulei <3 Si eu am in plan sa le cumpar in varianta full size :D <3 Se vede ca ti-a placut fluidul :D

    RăspundețiȘtergere