Favoritele lunii martie!

Luna martie a fost o luna plina, cadouri, colaborari, achizitii proprii...si uite asa am introdus in colectia mea de make-up/ingrijire a tenului produse si accesorii noi.Majoritatea dintre acestea isi merita ``statutul`` de favoritele lunii.


De curand v-am prezentat doua produse Apidava, crema contur ochi (o folosesc zilnic de cand am primit-o de la Honey-Land.net) si gommage-ul cu miere si argila ( click aici pentru review). Imi plac si cu siguranta le voi introduce la favoritele lunii mult timp de acum inainte...
Aproape zilnic am apelat la  CC Cream-ul Gerovital si luna trecuta mi-am scos de la ``naftalina`` si fondul de ten Infallible de la L`Oreal, pentru a ma mai bucura o luna doua de el pana expira...

Pentru machiajul ochilor am utilizat cel mai des paleta cu farduri Melkior(V-am prezentat-o aici)

Cred ca v-am plictisit cu rimelul Volum Vertiginos de la Yves Rocher, dar acesta a fost favoritul meu si-n luna martie :)

Un nou ruj a intrat in colectia mea de make-up si a devenit favoritul meu datorita nuantei si pentru ca este cel mai cremos ruj pe care-l detin.Este vorba despre True Color Farmasi primit de la Pentrucorpultau.ro , (Click aici pentru review ) Pe langa acesta, am mai folosit la fel ca-n luna februarie Glow Touch Lips & Cheeks de la Kiko

 De Craciun am primit o masca pentru par Macadamia Natural oil  si un ulei Wella Professionals Sp LuxeOil .De atunci le-am folosit cu regularitate si sunt multumita de ele; nu au facut minuni, dar mi-au imbunatatit vizibil aspectul parului si mai ales al varfurilor care erau foarte deteriorate.Uleiul miroase foarte bine  si mi place ca-l pot aplica zilnic pe varfurile uscate fara sa-mi incarce parul sau sa-l lase uleios


Parfumul preferat din luna martie a fost Guerlain My Insolance, dulce, fructat,vanilat, putin girly,adorabil, dar puternic si foarte rezistent pe piele.




Se afla vreunul dintre pordusele prezentate de mine printre favoritele voastre?

2 comentarii:

  1. Luna aceasta mi-am compus si eu o paleta Melkior, imi plac tare mult fardurile. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super,sa le folosesti cu placere; e mai am 2-3 nuante pe wishlist ;)) :*

    RăspundețiȘtergere