Crema Egyptian Magic - All-purpose skin cream

Hello,
De curand am testat crema Egyprian Magic ( cunoscuta in intreaga lume si recomandata de multe celebritati) si m-a surprins intr-un mod placut!

Aceasta crema`magica`cum imi place mie s-o numesc este un `balsam cu puteri de vindecare legendare, o combinatie sinergetica de ingrediente complet naturale, cu efect intens hidratant si regenerator`;poate fi folosita de oricine pe orice suprafata a corpului indiferent de tipul de piele.

Ingrediente:

- ulei de masline;
- ceara de albine;
- miere;
- polen;
- laptisor de matca;
- propolis;

Eu am folosit-o 4-5 zile ( am detinut o mostra doar) pe tenul meu uscat, pe buze crapate si maini. De la prima aplicare am vazut rezultatele si m-a convins ca intr-adevar este o crema regeneratoare foarte buna!
Am primit mostra impreuna cu un pliant si un cupon cu o reducere de 15% la viitoarea comanda.

Aceasta crema imi aminteste de `cutiuta cu minuni` (pe care nu am mai folosit-o de 6-7 ani din acest motiv nu pot sa le compar si spun doar ca-mi aminteste) si de balsamul de buze Nuxe datorita consistentei care devine uleioasa dupa ce este incalzita intre degete si a faptului ca ambele repara buzele foarte repede.
Un singur aspect m-a facut sa nu comand INCA aceasta crema...as fi vrut sa o pot folosi ca si baza pentru machiaj(aceasta intrebuintare fiind recomandata chiar pe site-ul oficial).Am aplicat-o inaintea fondului de ten si rezultatul obtinut mi-a placut foarte mult pe moment deoarece nu am mai avut zonele uscate evidentiate de fondul de ten( cum pateam de obicei) doar ca machiajul nu a avut o rezistenta indelungata; inca nu stiu daca am gresit eu si am aplicat o cantitate prea mare de crema de aceea voi incerca sa mai obtin o mostra pe care o voi testa doar ca baza pentru machiaj.

Pretul cremei Egyptian Magic nu este unul mic - 100 lei 59 ml si 150 lei varianta de 118ml (este posibil sa primiti si voi cuponul de reducere 15% impreuna cu mostra)  dar cred ca isi merita toti banii tinand cont de calitatea acesteia, de rezultatele foarte bune obtinute de la prima aplicare, de faptul ca este o crema universala cu numeroase intrebuintari si pentru ca este nevoie de o cantitate mica de produs pentru fiecare aplicare deci nu o veti termina prea repede.

Eu va recomand sa comandati gratuit mostra de aici si sa va convingeti de proprietatile regeneratoare ale acesteia! Nu aveti nimic de pierdut! ( mostra o veti primi in cutia postala intr-o saptamana doua fara consturi de transport)

In cazul in care ati incercat-o deja sau o veti incerca astept parerile voastre! :*




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu