Arome delicioase de la Yves Rocher - Colectia in editie limitata pentru Craciun

Nu ma asteptam ca Yves Rocher sa aiba o oferta de Black Friday (1 produs la 1 RON pentru o comanda de minim 99 RON) asa ca saptamana trecuta am plasat doua comenzi  profitand de alte reducerile existente in momentul respectiv.
Va recomand sa incercati colectia limitata pentru Craciun, plasand o comanda azi puteti beneficia de oferta de Black Friday!
Eu am comandat mai multe seturi Fruits Noirs si Cacao - Portocala ( le voi darui familiei de Craciun)

Produsele din imagine nu fac parte dintr-un singur set; le am achizitionat astfel:
crema de maini + balsamul pentru buze
crema de maini + gel de dus + lapte pentru corp + burete de dus(am uitat sa-l pozez) + cutie cadou
55 RON
Sapunul lichid nu este inclus in nici un set Fruits Noirs si l-am achizitonat separat 

Imi place foarte mult aroma de mure a gamei Fruits Noirs (au fost putin sceptica pana am testat produsele deoarece murele nu fac parte din categoria fructelor mele preferate dar Yves Rocher a reusit sa - i dea o tenta `girly` acestei arome pe care o ador)
Crema fondanta din aceasta gama (pe care folosit-o doar de doua ori apoi mi-a fost `confiscata` de catre sora mea) isi pastreaza mirosul pe piele un timp indelungat.


Setul Cacao - Portocala este format din sapun lichid, gel de dus si crema pentru maini.
Pret 41.7 RON
Aceasta combinatie de arome este absolut delicioasa! Cand le-am testat prima data mi-au venit in minte biscuitii cu jeleu de la Pim`s! yummy!


Mi-am mai achizitionat:
parfumul So Elixir Purple(50ml) cu doar -15RON 
un set de cani - 15ron
o oglinda - 15ron
trusa de machiaj violet ( din pacate nu este foarte incapatoare) - 9.9RON

Cadourile pe care le-am ales sunt doua pleduri si doua creme antirid.

Voi ati inceput sa cumparati cadouri pentru Craciun?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu