Cumparaturi KIKO

Buna fetelor,
Stiu ca multe dintre voi apreciati produsele Kiko dar din pacate nu exista nici un magazin al acestui brand  in tara...
Zilele acestea am avut bucuria sa intru intr-un magazin Kiko din Londra...din pacate nu am avut foarte mult timp la dispozitie pentru cumparaturi, mi am cumparat 4 produse consolandu-ma cu gandul ca weekendul acesta voi vizita din nou magazinul Kiko...

    Absolute hair serum:
Un ulei pentru par cu un parfum delicios si persistent, lasa parul moale, stralucitor si usor de pieptanat...se poate aplica si pe parul uscat fara sa necesite clatire oferind si protectie atunci cand folositi placa de par, odulatorul...
Vi-l recomand!Mie mi place tare tare mult...

    Glow Touch Lips & Cheeks
    Lip gloss and blush

 





      



Nuanta pe care mi-am ales-o(105-analogic nude) este o nuanta superba de peachy-nude,arata foarte bine aplicata atat pe buze cat si pe obraji.
Are o textura nelipicioasa cu un parfum delicios,vi-l recomand!


Oja nuanta 508


Eyeshadow nuanta 167



Va tenteaza vreunul dintre aceste produse?


2 comentarii:

  1. Sa le folosesti incantata! Si eu mi-as dori sa dau iama printr-un magazin Kiko :) Pana atunci, tot sper ca le baga si romanii in tara.

    RăspundețiȘtergere
  2. SA LE FOLOSESTI CU DRAG , MA INCANTA SERUL PENTRU PAR

    RăspundețiȘtergere